Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOES WISHLIST ♥

Schoenen, je kan ze nooit genoeg hebben. Volgens mij heeft elke vrouw dit probleem wel... Je heb een paar schoenen nodig voor élke gelegenheid, het is gewoon zo! Jammer genoeg zit het budget ons dan niet altijd mee... Met de volgende quote heeft Marilyn helemaal gelijkt! In dit artikel laat ik wat schoenen zien die ik echt heel graag nog wil hebben! Als ik de loterij win koop ik ze allemaal, pinky promise. Let's start! ♥







♥ Nike MD runner ~ €64,95
♥ Slip-ons Primark ~ €8
♥ Lage witte All Stars ~ €50
♥ Dr. Martens black ~ €130
♥ Coolways Palomita ~ €39,90
♥ Hoge bordeauxrode All Stars ~ €60
♥ Lage donkerbruine Uggs ~ €160

Buiten de slip-ons van de Primark zijn ze allemaal redelijk duur, relatief dan. De slip-ons wil ik trouwens echt kopen als ik bij de Primark ben! 

Welke schoenen staan momenteel op jullie wishlist?
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Ik had al jaren dr Martens op m'n wishlist staan, maar nu heb ik ze eindelijk! 35 Euro en tweedehands, ik ben zo blij :) En ze zijn geel :)

    ReplyDelete
  2. Leuke lijst! Ik heb ze bijna allemaal, behalve nog gave nike sneakers.

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    ReplyDelete