Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Ikea + Nikes ♥

Heej!
Vrijdag had ik geen school, woohoow! Ik ben vrijdag naar de Ikea geweest, want op een weekdag is het daar super rustig, echt heel leuk. Ik heb gezellige herfst-decoratie gekocht, en ik heb echt zin om mijn kamer helemaal gezellig en herfst-proof te maken! Kussens, kaarsen, noem maar op. Ook heb ik Nikes gekocht niet in de Ikea natuurlijk, haha! Benieuwd? Lees mee ♥


Kartonnen halloween bekertjes ~ €0,75 voor 10 stuks

Organizers voor mijn make-up ~ €1 per stuk


Kussentjes ~ €2,99 per stuk

Geurkaars met snoepjesgeur ~ €1,50

Geurkaars met gedroogde-appelsienengeur ~ €1


Geurkaars met de geur van koekjesdeeg - awesome! ~ €2,99

Handige potjes ~ €1,50



Fake plantje ~ €2
Potje ~ €1

♥ ♥ ♥






Ook heb ik Nikes gekocht in een factory store! Dit betekent dat ze allemaal 'oudere' Nikes verkopen, die niet meer in de handel zijn, voor een vele lagere prijs. Deze kocht ik voor de helft van de oorspronkelijke prijs! Ik vond deze beauties en moest ze hebben! Ik had nieuwe sportschoenen nodig, dus kocht ik deze. Ik weet dat Nikes niet perfect zijn om echt intensief te hardlopen, maar dat doe ik niet echt haha. Ze zijn meer voor L.O. op school, en misschien doe ik ze wel als 'gewone' schoenen aan voor school ook. Ik weet het nog niet, wat vinden jullie?

Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Wauw gave schoenen, ik wil ook echt nog zoiets! En de Ikea heeft toch ook leuke dingen he!

    ReplyDelete