Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SWATCH | Essence The Suede 196 I ♥ My blue jeans ♥

Hi!
Vandaag heb ik weer een swatch voor jullie. Ik wil trouwens meer nagellak gaan swatchen! Ik vind het superleuk en zo krijgen jullie meer een idee over mijn stash. Vandaag heb ik een heel mooi kleurtje op mijn nagels, misschien wel mijn favoriet voor de herfst! Het is een matte, donkerblauwe kleur. Echt heel leuk! ♥

Op alle foto's heb ik 2 laagjes nagellak op, en deze zijn ook echt nodig om genoeg dekking te krijgen.













Essence heeft me echt verbaasd! De nagellak droogt echt supermooi op, so happy with this beauty!
Wat vinden jullie van deze kleur? En wat is jullie favoriete nagellak-kleur voor de herfst?
Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Wat een mooi kleurtje en het effect is tof!

    ReplyDelete
  2. Duidelijke foto's! Ik vind het persoonlijk jammer dat ie mat is, glanzend had ik hem wel erg mooi gevonden!

    ReplyDelete
  3. Nice colour:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete