Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG | Internet ABC ~ update! ♥

Hee lovelies ♥
Een tijdje geleden heb ik de Internet ABC TAG al gedaan, klik hier om die terug te lezen. Maar omdat ik hem zo leuk vond en hij intussen al heel erg veranderd is, doe ik vandaag een update! De bedoeling is dus dat je in je adresbalk een letter typt, en zo vind je je meest bezochte sites. Er komen soms hele grappige of rare dingen uit! Lees je mee? ♥


A ~ account.live.com
Geen idee, haha!
B ~ Blogger.com, Bloglovin'
Mijn twee favoriete sites, haha! Blogger om mijn eigen artikelen te schrijven, Bloglovin' om andere blogs te lezen. I think I'm addicted.
C ~ cokeandpopcorn
Hier keek ik ongeveer een half jaar de serie Lost op. Online en illegaal, shhh ;) Best goede kwaliteit, en ik vond Lost echt supertof! Check hier het artikel dat ik erover schreef.
D ~ dragonfly-byamber.blogspot.be
Aan het begin van de zomer was ik van plan een nieuwe blog aan te maken, omdat ik deze naam wat beu ben. Uiteindelijk toch niet gedaan, maar nu heb ik hem voor als ik het ooit toch wil doen :)
E ~ ebay.com
Ik ben echt een tijdje verslaafd geweest aan eBay, maar nu er iets mis is met m'n PayPal account is de verslaving een beetje opgehouden. Maar nog steeds hou ik enorm van eBay!
F ~ Facebook, Forever21
Facebook spreekt vanzelf, en ik kan echt uren rondkijken op de webshop van Forever21, héérlijk!
G ~ Google, Girlscene, GrosBisousXx
Google; duh! Op Girlscene ben ik vooral actief op het forum, hier haal ik heel veel inspiratie van! En natuurlijk kon mijn eigen blogje ook niet ontbreken :)
H ~ Hotmail, H&M
Hotmail om mijn mail te checken ofcourse, en bij H&M heb ik hetzelfde als bij Forever21 :)
I ~ Instagram, Ikea
Yep, Instagram kan ook op de pc! Heb ik echt nog maar net ontdekt, haha! Hier scrol ik meestal door m'n feed, of check ik mijn likes ofzo. Ik kijk vaak op de site van Ikea voor ik ernaartoe ga, om bijvoorbeeld de aanbiedingen te checken ofzo.
J ~ Jenniefromtheblog
Leuke blog! ♥
K ~ Kapaza
Hier heb ik vroeger wat oude spullen verkocht, leuke en simpele manier om van je spullen af te komen en er nog iets aan te verdienen ook!
L ~ LaPlusBelleDuMondeeEstToi
De blog van mijn beste vriendin, die nu al ongeveer anderhalf jaar inactief is, en misschien zelfs ondertussen al verwijderd is.
M ~ MyClics
Hier spaar ik - langzaam maar zeker - geld door mails te krijgen. Je krijgt 1 cent per mail en bij €10 kan je je geld claimen. Ik zit al op €2,61, haha!
N ~ NeonFall
Een superleuke, anonieme blog! Ik hou van deze blog ♥
O ~ *naam school*
Geen commentaar.

P ~ Picmonkey, Polyvore
Met Picmonkey bewerk ik altijd mijn foto's - makkelijk én gratis. Polyvore is echt superleuk, en gebruik ik ook voor mijn Polyvore Fridays. Het geeft me echt inspiratie!
Q ~ /
R ~ /
S ~ Sans-Online, Soulmadecosmetics
Samenwerkingen voor mijn blog...
T ~ Twitter
Sommige periodes ben ik actiever op Twitter dan anders, maar er komt wel elke dag automatisch op welk artikel die dag op m'n blog is gekomen.
U ~ Ultimatefashionlover
Supertoffe blog van Sarah!
V ~ VanTilburg-Online
Another samenwerking :)
W ~ WeLoveSwoppen, WeHeartIt
Waar ik enkele oude kleding heb geruild, supertof! En uit WeHeartIt haal ik zó veel inspiratie! Ik hou er echt van om mooie afbeeldingen te zoeken.
X ~ /
Y ~ YouTube
Vroeger gebruikte ik YT alleen om liedjes te beluisteren, maar nu kijk ik er vooral Nederlandse en Engelstalige YouTubers op. Beautybloggers of vloggers, like it all!
Z ~ Zalando
Hier heb ik mijn All Stars besteld, en ik hou van Zalando!

♥ ♥ ♥

Tot morgen allemaal!
Liefs, Amber ♥

1 comment: