Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | eBay ♥

Hi! ♥
EBay, elke dag vind ik er weer iets nieuws op dat ik móét hebben. Iets leuks, handigs, grappigs, moois, het blijft maar komen. Inmiddels heb ik al een héle lange wishlist opgesteld, en daarvan laat ik de leukste items aan jullie zien! Kijk je mee? ♥




♥ Lipbalm die roze wordt op je lippen ~ €0,79 ~ klik
♥ Subtiel gouden hartjeskettinkje ~ €0,79 ~ klik
♥ Horloge met print ~ €1,45 ~ klik
♥ Horloge met katje ~ €1,57 ~ klik

♥ Watermeloenen tasje ~ €1,57 ~ klik
♥ Kussenhoes ~ €2,87 ~ klik
♥ Schattige katten-panty ~ €3,13 ~ klik
♥ Waterfles waar je fruit in kan doen ~ €5,91 ~ klik

♥ Schattige schoentjes ~ €13,36 ~ klik
♥ Parka ~ €19,14 ~ klik
♥ Schattig rokje ~ €6,13 ~ klik
♥ Warm, kleurrijk vest ~ €9,37 ~ klik

♥ Schattige tinted lip balm ~ €4,38 ~ klik
♥ Geblokte flannel ~ €8,62 ~ klik
♥ Gemstones voor aan een ketting te hangen ~ €1,56 ~ klik
♥ Simpel jurkje ~ €4,51 + €1,93 verzending ~ klik

♥ Cut-out bra ~ €2,57 ~ klik
♥ Labeltjes ~ €2,67 ~ klik
♥ Gestreept shirt ~ €5,41 ~ klik
♥ Arrow necklace ~ €1,96 ~ klik

Jammer genoeg is er iets mis met m'n PayPal, maar van zodra dat gefikst is, zal ik zeker wat van deze goodies aanschaffen! Sommige items vind ik wel overprized, zoals de lipbalms, maar de meeste dingen zijn écht wel eBayprijzen. Ik hou van eBay!
Houden jullie ook van eBay?
Liefs, Amber ♥ 

5 comments:

  1. Super leuuuuk! Ga meteen kijken bij die schoenen want die vind ik tof

    ReplyDelete
  2. Erg leuke wishlist! Ik vind het kettinkje erg cute!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke dingen! Die ketting is trouwens echt heel mooi, subtiel maar met detail.
    Liefs,

    ReplyDelete
  4. leuke lijst! vooral de horloges en de arrow ketting vind ik erg leuk :)

    ReplyDelete