Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark fall/winter 2014 ♥

Van de dingen die ik al heb gezien, vind ik de herfst/wintercollectie van de Primark echt supertof! Ik moet écht nog eens gaan, om mijn garderobe compleet te maken en gewoon omdat het zo leuk is :) Ik hou echt van de Primark! Vandaag mijn wishlist van Primark herfst en winter 2014. ♥

£8

£4

£12

£12

£10

£5

£7

£14

£8

£10


£8


£10


£9


£15


£3


£12


£10


£8


£8

Hebben jullie al herfstkleding gescoord bij Primark?
Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. super wishlist:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Echt leuke items! Ik ben ook al gaan shoppen in de Primark en ik heb veel leuke dingen gekocht! Echt een geweldige winkel! Liefs xxx

    ReplyDelete
  3. Oh lord! Ik moet echt eens naar de primark!♥

    ReplyDelete