Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLLECTIVE HAUL | Action, America Today & meer! ♥

Hi!
De voorbije week had ik vakantie, dus dan ben ik natuurlijk een paar keer gaan shoppen! Naast dat ik eindelijk nog eens naar de Primark ben geweest (hier komt zo snel mogelijk een shoplog van online), ben ik ook naar Antwerpen en in de Action gaan shoppen. Ik laat jullie zien wat ik daar gekocht heb!
En beginnen doe ik met Starbucks! Hoewel ik het best duur vind voor wat het is, kan ik het niet weerstaan. Ik nam een Capuccino, dat wou ik eens proberen, en ik vond het best lekker, maar de volgende keer ga ik weer gewoon voor een Caramel Hot Chocolate, my favourite!

In de kortingsbakken bij Kruidvat vond ik dit nagellakje voor 50 cent. Glitters zijn altijd leuk!

In een klein winkeltje kocht ik kanten lint, maar ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, haha! In ieder geval ga ik het gebruiken voor een DIY, maar daar moet ik nog even nadenken. Ik betaalde hier €0,99 voor.

Dit heb ik als cadeautje voor mijn mama gekocht! Thee is heerlijk in de herfst, maar waar moet je dan naartoe met je gebruikte theezakje? Tadaa! Ik betaalde hier €1,50 voor.

Bij de America Today kocht ik food! American candy is echt heel lekker, omnomnom! Ik wou Reeses al een hele tijd proberen, en god, wat zijn deze snoepjes lekker. Ze waren de volgende dag al op, haha! En Oreo's doen het altijd goed :) Voor deze twee samen betaalde ik ongeveer €5.

Yum! Sinterklaas komt eraan, en dus zijn er weer kruidnoten te koop! Ik hou echt van kruidnoten, dit zakje van de Hema kostte maar 50 cent. Deze zak is intussen ook al leeg... oeps!


Bij de Think Twice (tweedehandswinkel) verkochten ze alles aan €2. Normaal vind ik niks aan tweedehandswinkels, ze verkopen veel rommel en je moet veel moeite doen als je een 'schat' wil vinden. Maar nu alles €2 was, ging ik er toch even rondsnuffelen. Ik vond deze flannel, die trouwens echt superzacht is! Heerlijk voor de winter. Score!

Action
Als eerste heb ik kanten tapejes gekocht! Deze kon ik écht niet weerstaan. ~ minder dan een euro

Nog meer tapejes! Deze konden zó van de Hema komen vind ik, alleen dan een stuk goedkoper. ~ rond de 80 cent.


Yay, ik heb een Sally Hansen lakje gescoord! Ik vond deze felle, roodroze kleur en ik betaalde er een euro voor. Terwijl SH normaal redelijk prijzig is! Ook van MAX kocht ik een diepgroen lakje, mooi voor de herfst. Deze kost €0,50.

Mijn nagellakremover was op, bij deze! Die van de Action is lekker goedkoop, en werkt prima. ~ €1

Handgel, altijd handig! ~ minder dan een euro voor 4

Ik ben blij met mijn aankoopjes! Ik heb zeker genoten van de vakantie, op naar de Kerstvakantie!
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Leuke shoplog, ik hoop morgen naar de Action te gaan, super winkel :)

    ReplyDelete