Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Trend: fake fur ♥

Een nieuw column van Emma!
Hey!
Het is weer een tijdje geleden maar hier is dan eindelijk weer een nieuwe column. Deze column gaat over één van mijn favoriete winter/herfst trends; namelijk bont. En dan bedoel ik niet het soort bont dat van de vacht van dieren is gemaakt - want dat vind ik echt niet kunnen - maar de namaak variant, de zogenaamde ‘fake fur’.Vorige winter kwam deze trend al een beetje op maar deze winter is hij echt helemaal hip en komt hij niet alleen voor in jassen, maar ook in tassen, sjaals,… Je ziet het ook niet alleen in het bruin, wit of grijs maar ook in allerlei opvallende kleuren. Ik ben echt een grote fan van deze trend omdat het altijd een fashionable en winterse touch aan je outfits geeft. In deze column laat ik jullie wat inspiratiefoto’s zien en geef ik jullie ook tips over waar je het best fake fur kan kopen.

Shopping

Nude roze jas met bontkraag € 99,95 Zara

Lang bontvest zonder mouwen € 59,95 Zara

Kort bontjack € 79,95 Zara

korte wollen jas met bontkraag € 89,95 Zara

Felle bontjas € 79,95 Zara

Korte gekleurde bontjas € 79,95 Zara

Tas met bont € 125 Essentiel

 Jas met leopard print en contrasterende kraag € 120.85 ASOS

Roze bontjack met korte mouwen € 59.72 Vila

Bonten pantoffels met open teen € 18.48 River Island

Bonten cirkelsjaal € 31.28 ASOS

Roze handschoenen met bont € 63.98 Whistles via ASOS


Inspiratie










 
Dragen jullie fake fur deze winter?
Xoxo

Emma

1 comment: