Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | Autumn leave ♥

Hi!
Laatst vond ik onderstaande afbeelding op WeHeartIt, en ik dacht meteen: dàt wil ik ook eens proberen. Ik heb het zo vaak, maar op WeHeartIt en Pinterest ziet alles er zó simpel en mooi uit - en als ik het dan probeer, is het resultaat gewoon grappig :) Of het nu geslaagd is of niet, wat ik nu heb geprobeerd, dat zie je in deze post :)


Autumn leaf*****
Deze afbeelding had gezien op WeHeartIt, en ik besloot het gewoon te proberen.

Het enige wat je moet doen is wat bladeren verzamelen als je een boswandeling maakt. Deze kan je laten drogen, maar let op dat je ze niet te lang laat drogen! Het werkt veel makkelijker als ze nog een beetje 'buigbaar' zijn, en niet helemaal krakend en hard. Zorg ook dat je een paar bladeren hebt met een mooie herfstkleur. Ik heb nu gewoon bruin genomen, maar je kan ook gelige of rode bladeren kiezen.



Je neemt er een breekmes en eventueel een onderlegger bij, en je gaan snijden in het blad! Omdat ik het woord 'autumn' wat te lang vond, besloot ik om 'fall' uit te snijden, en ook nog een hartje. Het snijden gaat redelijk makkelijk, alleen de nerven zijn soms wat moeilijker. Je moet niet bang zijn dat je blad zal scheuren, dat valt reuze mee. Als je hebt uitgesneden wat je wou, kan je je creatie eventueel nog in een kadertje stoppen (met of zonder het uitgesneden erbij), zet het ergens neer en het zorgt meteen voor een herfstige sfeer! Hier zie je mijn resultaten :)






Gaan jullie dit ook maken?
Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Het ziet er erg leuk uit en het lijkt me leuk om ook te maken

    ReplyDelete
  2. Wat ziet dat er leuk uit! Dat wil ik ook nog wel graag maken haha :)

    ReplyDelete