Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | Phone storage while charging ♥

Hi!
De laatste tijd komen er wat meer DIY's online, en dat vind ik alleen maar leuk! Ik heb nog wel wat ideeën en inspiratie voor DIY's, en ik vind het heel leuk om te doen. 
Ik moest een tijdje nadenken voor ik de titel van deze DIY wist, haha! Het is zo moeilijk uit te leggen. Ik zat met het probleem dat als ik mijn iPod aan het opladen was, ik hem niet zomaar op de grond wou laten liggen. Het is niet goed voor de iPod zelf én het ziet er gewoon niet leuk uit, haha. Daar heb ik een oplossing voor gevonden! Ik heb me ook laten inspireren door Pinterest ;)

What do you need?
♥ Een lege douchegelfles, of iets anders dat er zo uitziet en gemaakt is van hard plastic
♥ Een mesje (niet té scherp, maar wel scherp genoeg om door het plastic te kunnen snijden)
♥ Een kartonnen (of kurken) onderlegger zodat je niet in de tafel snijdt
♥ Washi tape





What do you have to do?
♥ Haal de dop van je fles en snijd het bovenste deel eraf, zodat je een grotere opening hebt.
♥ Teken af hoe groot je 'gat' zal moeten zijn zodat je oplader er zeker doorheen past, en snijd dit ook uit het plastic. Het is eerst een beetje zoeken hoe je dat het beste doet, maar eens je het onder de knie hebt, is het veel makkelijker.
♥ Hierna ga je een grote rechthoek uit de tegenovergestelde kant snijden dan je vorig rechthoekje. Snijd van bovenaan recht naar beneden aan de beide kanten tot ongeveer de helft van je fles, en maak je rechthoek af om het stuk plastic eruit te halen. Dit is een beetje ingewikkeld om uit te leggen, als je het niet snapt, kijk dan naar de foto. 
♥ Nu is je 'vorm' klaar, maar omdat alle randen nog wat scherp zijn, heb ik er washi tape om gedaan. Dit staat meteen een stuk vrolijker en leuker, én je scherpe randen zijn weggewerkt!
♥ Tadaa, nu is het klaar. Hoe gebruik je het nu? Steek je lader met kabeltje door het gat in het stopcontact, hang je iPod (of iPhone of wat dan ook) aan het kabeltje en berg die op in het bakje. Handig, toch?










Ik vind het in ieder geval heel handig en ga het zeker vaak gebruiken!
Gaan jullie dit ook eens proberen?
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Wat een super leuke diy! Ik denk dat ik dit morgen ook ga maken :)

    ReplyDelete