Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

GEURKAARSEN ♥

Herfst betekent geurkaarsen. Candles, candles, candles, kaarsjes zijn leuk! En laat de herfst daar nu net hét perfecte seizoen voor zijn. Met een leuk geurkaarsje geef je je kamer meteen een gezellige touch - en het ruikt nog eens lekker ook! Vandaag laat ik jullie mijn collectie (geur-)kaarsen zien. Kijk je mee? ♥
Ik berg mijn geurkaarsen op in een krat waar ooit Arizona-flesjes inzaten. Dat vond ik er wat leuker uitzien! De kaarsjes passen er nét allemaal in, maar als ik ze op mijn bureau zet zitten ze hier natuurlijk niet in :)

.. en dan komt hier mijn collectie! ♥

Berry ~ gekregen

Cookie dough ~ Ikea ~ €2,99

Halloween candy ~ €2 (?) ~ Ikea

Vanilla ~ €1 ~ Ikea

Dried orange ~ €1 ~ Ikea

Strawberry ~ €1 ~ Ikea

Berry ~ €1,29 ~ Action


Berry ~ ?
Jar: Action ~ €1

Rose ~ €4 voor 3 ~ Ikea

Fake candles ~ €3 voor 4 ~ Blokker

Houden jullie ook zo van geurkaarsen?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment