Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

IPhone lenzen van MooiMobiel! ♥

Hi!
Ze zijn al een tijdje heel populair: lenzen die je op je IPhone kan zetten, zodat je foto's in een ander perspectief kan maken. MooiMobiel stuurde me een mailtje, en toen ik de lenzenset op hun site zag staan, wou ik het toch ook eens proberen. Ik kreeg een fisheye-lens en een uitzoom-lens. Benieuwd? Lees meer! ♥

Wat ik heb ontvangen is een 3-in-1 lens voor alle smartphones en tablets. In dit pakketje zit een klem waarop je de lenzen kan bevestigen, en twee lenzen. Er zouden drie lenzen moeten inzitten, maar die derde heb ik niet gevonden... Ik heb de fish eye en de macro lens gekregen, waar ik heel blij mee ben! Voor het fish eye-effect vind ik heel erg gaaf.
EDIT: ik heb een berichtje gekregen van een lezer, en ze zei dat je de Micro en de Wide lens van elkaar af kan draaien! Ik heb dus toch drie lenzen ontvangen, haha. 





Wat je dus doet is je lens op je klem draaien, en dan de klem op je smartphone of tablet (of iPod, zoals ik) klemmen. Natuurlijk op de plaats waar je camera zit! En dan kan je foto's maken met een effect. Supertof! Het enige nadeel is dat er bij mij altijd een zwart randje rond zit, omdat het niet helemaal perfect past. Maar dat vind ik eigenlijk ook wel iets hebben!






Bij elke bestelling die je bij MooiMobiel plaatst krijg je een cadeautje, en nu waren dat twee pennen - aan de ene kant een 'echte' pen, en aan de andere kan een touchscreen-pennetje. Handig!


Onderstaande foto's heb ik even snel gemaakt met de fisheye lens:


Hebben jullie al ervaring met zo'n lens?
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Haha dat had ik ook. Je kan de micro en wide lens ook nog uit elkaar halen. Gaat wel moeilijk maar daar kwam ik ook net achter haha. De wide moet met micro maar je kan micro zelf ook erop zetten. :) x

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke lenzen! Grappig dat ze dit soort dingen uitvinden, daar hou ik dus echt van :)

    ReplyDelete