Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

it's cold outside ♥

Hi!
Even een random artikel, moet af en toe ook kunnen. Het zal een mix worden tussen ene personal update en een fotografie-post denk ik!
Laatst kwam mijn nichtje van 1,5 jaar bij ons logeren. We gingen wat wandelen in het park dicht bij ons huis, en ik besefte dat het eigenlijk best leuk is om op zo'n 100m van een park te wonen. Ik nam tijdens de wandeling ook wat leuke foto's!





















Wat is het koud buiten - om even van de hak op de tak te springen! Ik vind het best plotseling, maar ik moet 's morgens af en toe toch naar mijn sjaal en handschoenen grijpen. Fietsen 's ochtends valt niet mee!
Voor de rest gaat het wel goed met me, ik heb echt superveel zin in Kerstmis en Sinterklaas, het skiën de tweede week van de kerstvakantie, en gewoon de hele vakantie op zich. Maar eerst nog examens natuurlijk... Ik zal nog wel een artikel maken met studietips!

Dat was het artikel voor vandaag! Hoe gaat het met jullie?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment