Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Music on, world off ♥

Muziek. De laatste tijd kan je me heel veel terugvinden met mijn koptelefoon op. Helemaal into music! Ik vind de liedjes van de laatste tijd erg leuk. Spotify is my best friend <3
In dit artikel laat ik wat van mijn favoriete liedjes horen! Luister ze zeker, want ze zijn het waard. ♥
Headphones


♥ Blame ~ Calvin Harris

♥ Home ~ Dotan

♥ Take Me To Church ~ Hozier

♥ All About That Bass ~Meghan Trainor

♥ Prayer in C ~ Robis Schulz (radio edit)

♥ Stay With Me ~ Sam Smith

♥ Break Free ~ Ariana Grande

♥ Chandelier ~ Sia

♥ Lovers on the Sun ~ Davis Guetta ft. Sam Martin

♥ I See Fire ~ Ed Sheeran

♥ Hideaway ~ Kiesza

♥ Boom Clap ~ Charli XCX

... en er zijn nog zoveel meer liedjes die ik super vind!
Wat is jouw favoriete liedje op het moment?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment