Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

MY IPODCASES ♥

Hee! ♥
Zoals jullie misschien wel weten, heb ik een iPod 4. Ik heb hem al anderhalf jaar denk ik, en in die tijd heb ik al best wat hoesjes verzameld. Niet heel veel hoor, maar wel als je bedenkt dat je er eigenlijk maar ééntje 'nodig' hebt. Maar als ik een leuk hoesje vind, koop ik hem gewoon :) Kijk je mee? ♥

eBay

Oorspronkelijk van AMLTelecom, dan met washi tape geDIYt.

eBay

eBay


Oorspronkelijk: Saturn, daarna zelf met nagellak 'geverfd'.


Ikea

Zo, dat waren al mijn hoesjes! Zoals ik al zei valt het best mee hoor. Eigenlijk wil ik een iPhone kopen, want mijn iPod begint toch af te takelen hoor. En die home-button met de snor op heb ik er ooit opgeplakt, en ik ben hem al lang beu - maar hij is er echt gewoon níét af te krijgen, grr...
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment