Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My month in Instagram photo's ~ October ♥

Hi!
Het is alweer November! Wat vliegt de tijd toch zeg. Maar echt, ik zeg het altijd, maar het is gewoon al bijna Sinterklaas, daarna zijn het examens en dan is het alweer vakantie, om vervolgens het nieuwe jaar in te gaan! Oktober is echt voorbij gevlogen, in dit artikel laat ik jullie zien wat ik in de maand oktober op Instagram heb gepost. Kijk je mee? ♥

Ik ging outfitfoto's maken met mijn broer, en deze was 'mislukt'. Ik vind het nog best tof, zo blurry!

Een tijdje later ging ik met Emma eens wandelen in een bos, en daar hebben we ook veel foto's geschoten. Dit is er ééntje van ;)
Ook maakten we daar deze foto. Ik hou van All Stars! Wat vinden jullie mooier, lage of hoge All Stars? 

Ik kocht ook Nikes! Alleen om te sporten hoor, niet om 'gewoon' aan te doen. Ik kocht ze bij een Factory Store, voor de helft van de prijs. Score!

Ik hou van fotograferen!

Mijn fish-eye lens van mooimobiel kwam binnen (komt nog een artikel over!), en ik maakte meteen deze foto. Leuk gadget!

 PIZZA<3

Nog een food-foto, haha! Dit is echt zó lekker, heaven.

No comment needed.

Deze DIY komt later nog online!

Ik hou van Baby Lips.

We gingen een boswandeling maken, en kwamen dit preiveld tegen. Ik vond het wel iets hebben, haha!

Mijn haar werd geknipt! 

Ik deed matte, zwarte nagellak op en het beviel me - onverwachts - nog best goed!

In de vakantie (de laatste week van oktober) ging ik een dagje naar Antwerpen. Aanschouw het mooiste station!

Deze foto maakte ik ongeveer twee jaar geleden, en ik vond hem nu terug. #throwback :)

Wil je me volgen op Instagram? Klik dan hier :)
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Oh die zwarte matte nagellak ziet er heel gaaf uit!
    Waar is die van? (:
    En ik ben vooral fan van lage All Stars!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij is van de Action! Een zwarte, matte nagellak en een glanzende topcoat, samen voor een euro ongeveer! Een aanrader, hij is inderdaad erg mooi :)

      Delete