Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

ORDERED ON EBAY ♥

Hi!
Yes, ik was zó blij toen ik eindelijk weer geld had overgezet op mijn PayPal en dus weer wat dingetjes kon bestellen op eBay! Ik mocht van mezelf een tijdje niets meer bestellen, maar het is lang genoeg geleden nu, haha. Deze items zijn naar mij onderweg! ♥

Blouse/trui ~ €4,16
Schattige kitten-post-its ~ €0,80

Blousje ~ €1,94
Horloge ~ €1,60

Kettinkje ~ €0,80
10 washi tapejes ~ €1,94

Roségouden horloge ~ €2,66
Lipbalm ~ €0,70

2X lipbalm die van kleur verandert op je lippen ~ €1,05 voor 2
Horloge ~ €2,37

Schattig notitieboekje ~ €1,46
5X handige dingetjes om je bh-bandjes bij elkaar te houden ~ €0,71 voor 5

Dit alles bij elkaar heeft me net geen €20 gekost! How cheap?!
Oeps, drie horloges... Mijn vorige drie die ik van eBay had zijn intussen kapot gegaan (wat wil je voor nog geen twee euro), en ik had nood aan een paar nieuwe. Wel in dezelfde stijl (valt het op dat ik de laatste tijd van roségoud hou?), maar toch anders :) Hopelijk houden deze het langer vol!
Ik hoop vooral dat alles snel en vooral heel en niet gebroken aankomt. Refunds zijn wel fijn, maar ik heb toch liever mijn item, haha! Er komt nog een artikel online met mini-reviews van de items, vinden jullie dat een goed idee?
Liefs, Amber ♥

6 comments:

  1. Leuke items heb je bestelt! Ik vind de rosegold horloge erg mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt! Haha, ik kan niet wachten tot alles binnen komt ;) X

      Delete
  2. Hele leuke items! Ik ga ook meteen even rondneuzen haha.

    ReplyDelete
  3. Die horloges zijn mooi! Dat truitje had ik ook besteld, maar viel mij tegen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb het truitje nu binnen, en hij valt me nog best mee! Misschien ligt het aan de verkoper, maar ik ben er tevreden mee :)

      Delete