Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

PRIMARK SHOPLOG! ♥

De shoplog der shoplogs; een Primark haul! Zelf vind ik dit één van de leukste artikels om te lezen én te maken, want oh, wat hou ik van de Primark.
Ik ging donderdag naar de Primark in Eindhoven om nog wat herfst- en winterkleding te scoren, en dat is me zeker gelukt! Het was wel erg druk en soms waren er alleen nog grote maten, maar toch heb ik nog hele leuke items kunnen kopen.
Kijk je mee? ♥ 
Sneak peak ;)


Gezellig warm en dik vest ~ €14


Laarsjes met wol in vanbinnen ~ €11,90 (sale)


2 paar handschoentjes ~ €0,90 voor 2 paar (sale)


Wanten ~ €3

3 paar knee-high sokken ~ €3

Sokjes met een kanten randje ~ €1,50

Bordeauxrode beanie ~ €0,90 (sale)


Zwarte, echte leren ballerina's ~ €13



Winterjas ~ €30


Schattige T-shirt die ik ga aandoen om te slapen ~ €3


Zwart blousje ~ €9


Blousje/topje - ik hou van die kleur! ~ €4


Superzachte flannel ~ €8


Comfy, skinny jogging/chillpants ~ €6


Oranje gemêlleerde top, vooral het borstzakje vind ik mooi! ~ €9



Voor de feestdagen - een chique playsuit! Ik ben er echt verliefd op. ~  €18



Ook voor de feestdagen, een aansluitend, bordeaux jurkje met een soort kant-patroon. Ik hou ervan! ~ €12


De kleur is heel anders in het echt, een simpele jeans. Met ritsjes onderaan, zodat hij skinny blijft! ~ €15



Zwart-wit jasje ~ €15



Een iets langer en groter, mega zacht en fluffy vest ~ €17

Ik ben echt superblij met alle aankopen! De volgende keer dat ik naar de Primark ga, zal in Gent zijn. Die zou normaal al moeten open zijn, maar de opening is wat vertraagd... 
Liefs, Amber ♥

Ik kan de prijzen die ik genoemd heb niet garanderen, ik heb ze gegokt - maar de meesten wist ik wel nog. 

5 comments:

  1. Jeetje wat een hoop! Jij bent klaar voor het najaar :)

    ReplyDelete
  2. Leuke items! Die ballerina's lopen heel fijn, die heb ik ook.
    Ik ben overigens ook dol op Primark shoplogs kijken :-)

    ReplyDelete
  3. Oeeh wat een mooie aankoopjes!

    ReplyDelete
  4. Allemaal erg leuke dingen. Vooral dat shirt met die koekjes-mannetjes erop vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  5. Leuke shoplog, en leuke aankopen! Die laarsjes heb ik ook, hihi! :)

    ReplyDelete