Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SWATCH | Hema 79 Aubergine ♥

Hi!
Toen ik laatst bij de Hema was, zag ik dit lakje. Het sprak me meteen aan! Lekker donker, dus perfect voor de herfst en winter. De kleur is heel donker paars, met een soort van roségouden glitters. In het potje vond ik de nagellak er heel mooi uitzien, maar is hij even mooi op mijn nagels? ♥












Op alle foto's heb ik twee laagjes op.
Eigenlijk weet ik niet goed wat ik van deze nagellak vindt. Op mijn nagels lijkt hij wel bruin ofzo, en niet mooi donkerpaars met glitters. In een mooi zonlicht kan je de glitters wel duidelijk zien, dan vind ik hem wel heel leuk!

Wat vinden jullie van zo'n donkere nagellak?
Liefs, Amber ♥

4 comments:

  1. Inderdaad een bijzonder kleurtje. Ik vind hem zeker geschikt voor de herfst.

    ReplyDelete
  2. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete