Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG | Als ik een ... was, dan was ik een ... ~ UPDATE! ♥

Hi! ♥
Laatst merkte ik dat mijn meest bekeken artikel een TAG was, namelijk de 'Als ik een ... was, dan was ik een ... '-TAG. En die dateert van 13 maart 2013, oldie! Nogal een vage naam haha, maar oke :) Nu ik het artikel zo teruglees, lach ik mezelf echt uit, haha. Op dat gebied zie je écht wel dat mijn blog er is op vooruitgegaan... Meer woorden maak ik er niet aan vuil :) Klik hier als je die 'oude' TAG zou willen teruglezen, maar ik waarschuw je :) Anyways, vandaag ga ik er een update over doen! Eens zien hoe ik veranderd ben :) ♥


♥ Als ik een maand was, dan was ik... december (vroeger: augustus)
Yup, ik ben een wintermeisje! Winter en herfst, ik vind het zó gezellig allemaal. Misschien veranderd dat wel als het bijna zomer is hoor, haha. Maar voor nu wil ik niets liever dan herfst en winter. In december is het ook Sinterklaas, Kerstmis en Nieuwjaar, de leukste tijd van het jaar! 2 weken vakantie en gezellige feestdagen. 

♥ Als ik een dag was, dan was ik... zaterdag (vroeger: zaterdag)
Ik blijf erbij, zaterdag is mijn favoriete dag. Geen wonder; weekend is gewoon top. Je kan lekker doen wat je wil, want huiswerk kan altijd zondag nog. Saturday, where are you?

♥ Als ik een tijdstip was, dan was ik... 20u (vroeger: 19u)
Een uurtje later valt mijn favoriete uur. Om 20u is mijn huiswerk meestal klaar, en kan ik lekker bloggen en tv kijken. Het leukste moment van de dag!

♥ Als ik een planeet was, dan was ik... Mars (vroeger: Venus)
Geen idee waarom ik vroeger Venus koos, haha! Ik koos Mars omdat ik marsmannetjes leuk vind :) En omdat de candybars die ook zo heten overheerlijk zijn!

♥ Als ik een dier was, dan was ik... een kat (vroeger: een kat)
Nog steeds heb ik mijn lieve kat, en ik wist niet wat ik zonder hem moest doen. Ik hou van hem en kan uren met hem knuffelen! Crazy cat lady over here :)
Lovely cat
♥ Als ik een richting was, dan was ik... zuid (vroeger: zuid)
Ik blijf erbij; in het zuiden is het lekker warm, dus daarom zuid :) Maar deze vond ik best moeilijk...

♥ Als ik een meubelstuk was, dan was ik... een bed (vroeger: een bed)
Omdat ik lui ben en van slapen hou! In bed met een filmpje, of gewoon een boek lezen of op mijn iPod zitten (NEE, niet letterlijk :)). Een gezellig bed met veel kussens en schone lakens is zo fantastisch!

♥ Als ik een auto was, dan was ik... een Mini Cooper (vroeger: een hippiebusje)
Best duur, maa oh-zo-mooi. Als ik mijn rijbewijs heb, wil ik zo'n autootje.

♥ Als ik een boom was, dan was ik... een appelboom (vroeger: een bonsai)
Omdat ik appels lekker vindt, en appelbomen in al hun glorie midden in de lente staan te pronken in een weide met witte wollen schaapjes zijn mooi :) Wat een zin, haha.

♥ Als ik een gereedschap was, dan was ik... een hamer (vroeger: een boor)
Omdat ik af en toe iets ineens kapot kan maken met veel geweld. Haha nee, ik heb geen idee, random answer.

♥ Als ik een bloem was, dan was ik... een madeliefje (vroeger: een roos)
Daisies for the win! Op kleding staat het zo schattig, zeker deze lente en zomer was het een echte hit. Nog steeds vind ik het erg leuk!
daisydaisy
♥ Als ik een weersoort was, dan was ik... een koel briesje (vroeger: een felle en warme zonneschijn)
Ik hou meer van een fris briesje dan te warm weer... zeker in deze tijd van het jaar. Dan kan je lekker warme kleding en sjaals aan, ik hou ervan.

♥ Als ik een muziekinstrument was, dan was ik... een piano (vroeger: een ukulele)
Een ukulele, hoe kwàm ik erbij. Nu koos ik een piano omdat ik een rustig liedje met (enkel) piano-begeleiding echt supermooi kan vinden!

♥ Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik... een lieve glimlach (vroeger: een grote glimlach)
Groot wordt lief, haha. Een glimlach van iemand is altijd leuk om te krijgen.

♥ Als ik een kleur was, dan was ik... goud (vroeger: rood)
Gold! Goud in combinatie met zwart kan echt heel classy staan. Ook in sieraden kies ik eerder voor goud dan voor zilver... Ik vind het een hele leuke kleur, zolang je maar niet overdrijft.

♥ Als ik een emotie was, dan was ik... happy (vroeger: enthousiast)
Don't worry, be happy!

♥ Als ik een vloeistof was, dan was ik... thee (vroeger: Ice Tea Green)
Vooral in deze tijd van het jaar hou ik van thee! Het warmt je helemaal op, én ik vind het heel lekker en gezellig.
matte grey nails
♥ Als ik een soort fruit was, dan was ik... een passievrucht (vroeger: een aardbei)
Hehe, dat is tenminste niet zo mainstream :) Aardbeien zijn ook heel lekker hoor, maar af en toe een passievrucht kan écht smaken.

♥ Als ik een geluid was, dan was ik... een mooi liedje (vroeger: het geluid van een rits)
Tegenwoordig kan je me heel veel tijd zien doorbrengen al bloggend, maar dan ook altijd met een koptelefoon op. De Spotify top 100 op en ik kan me uren vermaken! Intussen ken ik al veel liedjes uit mijn hoofd, maar ik raak ze niet beu, haha!

♥ Als ik een element was, dan was ik... lucht (vroeger: water)
I believe I can flyyy! Haha nee, maar als je een herfstwandeling gaat maken, hou ik van de frisse, zuivere lucht... En als je thuis komt een heerlijke rode neus, en erna opwarmen met thee...

♥ Als ik eten was, dan was ik... frietjes met stoofvlees (vroeger: een pakje frieten)
Op grootmoeders wijze! Elke woensdag gaan we bij mijn oma eten, en als ik stoofvlees met frietjes op tafel zie staan, is mijn dag goed. Ik hou ervan!

♥ Als ik een plek was, dan was ik... Londen (vroeger: Parijs)
Londen spreekt me meer aan dan Parijs, omdat ik Engels een leukere taal vind, haha :) Ik ben in de Paasvakantie naar Londen geweest (klik) en ik vond het er echt geweldig! Ik wil zeker nog eens terug. Volgend jaar ga ik met school naar Londen, yay!
London❤️️
♥ Als ik een stof was, dan was ik... wol (vroeger: kant)
Lekkere warme, dikke wollen truien in de winter en de herfst, waar je helemaal in kan verdwijnen. Héérlijk!

♥ Als ik een smaak was, dan was ik... zout (vroeger: zoet)
Ik ben meer van de 'zoute' snacks de laatste tijd. Chips bijvoorbeeld, zal ik eerder nemen dan een snoepje. Ookal kan ik ook echt genieten van een ijsje of een lekkere koek...

♥ Als ik een voorwerp was, dan was ik... een kussen (vroeger: een kussen)
Jup, dat vond ik een goede keuze! Kussens staan zo leuk, op je bed of zetel. Je kan er meteen je kamer een hele andere look mee geven!

♥ Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik... een oog (vroeger: een mond)
Ogen vind ik echt mooi, ze hebben iets speciaals, vind ik. Ik hou gewoon van ogen, haha!

♥ Als ik een liedje was, dan was ik... All About That Bass, Meghan Trainor (vroeger: Let Her Go, Passenger)
Omdat ik het een heel leuk liedje vind, een echte meezinger, en de tekst is lekker 'los', als ik het zo kan noemen. Ik wordt er altijd vrolijk van als ik het hoor!

♥ Als ik een paar schoenen was, dan was ik... All Stars (vroeger: Vans)
All Stars for the win! Het liefste wil ik nog wel een paar (of 2), want ze passen bij alles. Casual, ik hou ervan!
All Stars

Hopelijk vonden jullie het leuk, ook om de antwoorden van vroeger terug te lezen. Neem de TAG gerust over op jouw blog als je dat wil!
Liefs en tot morgen!

Alle afbeeldingen in deze post komen van WeHeartIt.

No comments:

Post a Comment