Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark ♥

Hee!
De winter komt eraan en nu zitten we midden in de herfst - ik hou van deze tijd van het jaar. Wollen dekentjes, dikke truien en fluffy sokken - het hoort er allemaal bij. Als je nu nog wat nieuwe herfst- en winterkleding zoekt, is Primark de perfecte oplossing! Ik laat mijn favoriete items van Primark herfst/winter aan jullie zien. ♥



£3
£15

£10

£8

£15
£4

£15

£10


£6


£8


£7


£18


£8


£10


£8


£38


£6


£7


£18


£8

Wat vinden jullie van de collectie bij Primark op het moment? Ik vind de collectie supertof, zoals je ook al hebt kunnen zien in mijn Primark shoplog :)
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Hele leuke dingen!! Ik wil ook heel snel weer naar Primark!

    ReplyDelete
  2. Leuke items! Ik ben altijd gek op foute kersttruien dus die pinguin-trui vind ik helemaal geweldig! :)

    ReplyDelete