Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

10 dingen die je nog niet over mij wist! ♥

Hi!
Kennen jullie mij? Sommigen waarschijnlijk wel, of misschien een beetje, van wat je kon lezen op de about-pagina op mijn blog. In dit artikel heb ik 10 feitjes over mij opgesomd die je nog niet wist over mij. Lees je mee? ♥
♥ Ik kan heel tevreden en trots op mezelf zijn als ik op een dag dat ik kan uitslapen rond 9 uur wakker wordt. Hoe vroeger, hoe liever! Ik moet wel uit mezelf wakker worden, dan heb ik een hele lange dag voor me waarin ik veel kan doen, én ik ben uitgeslapen!

♥ Ik maak altijd to-do lijstjes. Of het nu voor school is, voor mijn blog of voor iets anders, ik kan niet zonder to-do lijstjes. Ik vind het heel motiverend dat je altijd kan afvinken wat je al hebt gedaan, en dat je een duidelijk overzicht hebt over wat je nog moet doen. 

♥ Het gebeurd bijna nooit dat ik een winkel buiten kom zonder iets te kopen. Vooral bij de Ikea heb ik dit! Ik vind het gewoon leuk om nieuwe dingetjes te kopen, maar natuurlijk overdrijf ik niet, hoor ;)

♥ Dingen die ik heel graag eet zijn lasagne, frietjes met stoofvlees, Zweedse balletjes van de Ikea, smosjes, croque monsieurs, chicken burgers, chips, popcorn, passievruchten, sappige appels, Oreo's, Reeses, ...
♥ Ik neem mijn iPod overal mee naartoe, en hij begint echt af te takelen. Ik zou heel graag een iPhone hebben, ik spaar ervoor!

 ♥ Instagram is één van mijn grooste verslavingen op het moment. De hele dag door denk ik: oh, dat zou leuk zijn voor op Instagram, en dat zou mooi bij mijn feed passen, en dan kan ik daar dat effect opzetten, en en... Het bewerken van foto's vind ik ook heel leuk, dat doe ik met VSCO-cam, mijn favoriete fotobewerkings-app!

♥ Ik ben heel veel bezig met de indeling van mijn kamer en interieur. Inspiratiefoto's opzoeken op WeHeartIt en Tumblr van mooie droomkamers, ik doe niets liever! Ik ben zelf heel blij met mijn kamer, maar af en toe heb ik nood aan verandering. 

♥ Ik zit in het vierde jaar en doe de richting Latijn-wiskunde. 

♥ Ik heb deze zomer een kamp gedaan en het was echt geweldig! Eén van de beste tijden van mijn leven. Ik heb zo'n leuke mensen ontmoet en zo'n leuke dingen gedaan... Volgend jaar wil ik weer op kamp!

♥ Ik hou heel erg van de herfst. Natuurwandelingen maken in de frisse, koude lucht en onderweg foto's maken, heerlijk! Ook de winter vind ik super, skiën is iets wat ik supergraag doe.


En nu is het aan jullie! Vertel me één random feitje over jezelf. Ben benieuwd!
Liefs, Amber♥

3 comments:

  1. Hahha die eerste heb ik ook, voel me dan oprecht trots want kan ook makkelijk tot 1 uur blijven liggen!

    ReplyDelete
  2. Leuke feiten, Een random feitje over mezelf is dat ik echt super erg van friet en pizza houd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, dat feitje van jou herken ik maar al te goed in mezelf ;)

      Delete