Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

5 quick & easy school hairstyles ♥

Hi! Het is Sinterklaas vandaag, yohoow :) Het heeft niets met de blogpost te maken, maar het moest er even uit, haha!
Toen ik de foto's voor dit artikel maakte, was ik aan het leren en had ik een pauze. Vandaar dat ik een chill t-shirt aanhad, haha! Ik had zin om wat met m'n haar te doen, dus ik heb 5 verschillende snelle en hele makkelijke haarstijlen voor jullie. Kijk je mee? ♥
Messy bun

Snel, makkelijk, nonchalant en je haar is uit je gezicht. Ik hou van een messy bun! Hoe ik deze maak is door voorover te buigen, met mijn vingers alles bij elkaar te brengen en de 'staart' beginnen draaien. Dit rol je op zogezegd, en dan doe je er een elastiekje omheen. Het maakt niet uit dat er plukjes uitzitten, uit je knot of langs de zijkant - dat maakt het juist messy en leuk.

Festival bun 

Deze haarstijl zag je deze zomer heel veel op festivals, vandaar de naam! Wat je doet is langs beide kanten van je gezicht een redelijk groot plukje haar pakken, en deze breng je naar achter. Nu neem je je elastiekje en je gaat die eromheen doen. De laatste keer trek je het staartje er niet helemaal doorheen, en dan krijg je dit resultaat!

Covered braid 

Dit draag ik nu heel veel naar school, het geeft nét iets meer dan gewoon je haar los laten. Wat je doet is ongeveer naast je oor wat haar pakken, en daar maak je een klein vlechtje mee. Zorg ervoor dat je hem redelijk strak maakt! Doe er op het einde een klein elastiekje in en laat je andere haar erover vallen. Zo zie je het af en toe, het is een subtiele toevoeging aan je kapsel!

Side braid 


Dit vlechtje is dan weer iets minder subtiel, maar het geeft wel een leuke toevoeging aan het kapsel, vind ik. Je doet gewoon je haren los, en aan een kant neem je een plukje haar van de voorkant, het midden en bijna op je achterhoofd. Die plukken ga je losjes vlechten, doe er een elastiekje in en je bent klaar!

Messy paardenstaart 


Dit is echt heel simpel, maar het is erg handig als je je haar uit je gezicht wil hebben. Je buigt gewoon voorover, neemt je haar losjes samen en doet er een elastiekje omheen. Ook dit hooft totaal niet netjes! Er mogen gerust wat plukjes uitsteken of wat bulten inzitten.

Wat vonden jullie van de kapsels? En de foto's?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment