Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

5 webshops voor de leukste iPhonehoesjes ♥

Hi!
Zoals jullie misschien wel weten, heb ik sinds kort een iPhone 4S. En wàt ben ik er blij mee! Natuurlijk horen er bij een iPhone hoesjes, en dan bedoel ik genoeg hoesjes. Het is leuk om van hoesje te kunnen veranderen als je er eentje beu gezien bent! Ik heb er nu al een paar, maar ik heb nog een aantal webshops gevonden waar je hele leuke hoesjes kan bestellen. Ik laat ook mijn favorieten per webshop zien! Om af te sluiten heb ik nog wat leuke hoesjes van WeHeartIt verzameld ter inspiratie. ♥
iPodhoes ♥
Op deze webshop kan je onder andere al iPhone 6 hoesjes vinden, de iPhone die net uit is! Als je een iPhone 6 hebt, kan ik begrijpen dat je nu nog bijna nergens leuke hoesjes ervoor kan vinden. Dat kan wel op deze webshop! Ook kan je er hoesjes vinden voor andere iPhones, iPods, iPads en voor Samsung-smartphones. Ook kan je er nog allerlei accessoires kopen voor je smartphone of tablet! Mijn favorieten:

---------------------------------------------------------------------------------------

Hoesje maken ♥
Het speciale op deze webshop is dat je hier zelf een gepersonaliseerd hoesje kan laten drukken! Je kiest een model en het materiaal, upload een foto vanop jouw computer, voegt eventueel nog tekst of een achtergrondkleur toe, en je hebt jouw eigen hoesje ontworpen. Wat origineel! 
(Hier heb ik dus geen favorieten van, omdat je zelf je foto kan kiezen die je op je hoesje zet.)

------------------------------------------------------------------------------------

iPhone2day ♥
Deze webshop is lekker overzichtelijk. Vanaf je op de homepagina komt, zie je duidelijk hoe je te werk moet gaan. Alles ziet er netjes uit en het ziet er verzorgd en chique uit, het meeste van alle webshops die ik in dit artikel met jullie bespreek. Je kan op deze webshop hoesjes vinden voor alle generaties van de iPhone! Ook kan je er accessoires vinden voor je iPhone.
Mijn favorieten:


----------------------------------------------------------------------------------

Dress my iPhone ♥
Je hebt verschillende webshops van Dress my ... . Naast iPhone heb je ook nog Dress my mobile, Dress my laptop, Dress my Mac, Dress my tablet, maar ook Dress my wijn, Dress my rode wijn of Dress my witte wijn. Lekker uiteenlopend, haha! Deze webshop biedt de meeste kwaliteit aan, en is dus ook het duurste. Ik vind de webshop er erg overzichtelijk en duidelijk uitzien, op dat gebied nummer twee! 
Mijn favorieten:

------------------------------------------------------------------------------------

iPhone-cases (2hills recommerce) ♥

Ook deze site ziet er erg overzichtelijk en duidelijk uit! Het is erg makkelijk om een hoesje te kiezen, je wordt door een stappenplan geleid zodat je zeker geen hoesje voor een foute iPhone koopt. De lay-out van de webshop vind ik er erg leuk en strak uitzien! Het aanbod aan hoesjes is iets kleiner, en de prijs is gewoon gemiddeld. Prima webshop!
Mijn favorieten:

♥ Inspiratie ♥

This. | via Tumblr

Inspirational Quote: With Brave Wings, She Flies Barely There iPhone 6 Case | Zazzle

✌️❤️❤️Please FOLLOW ME❤️❤️✌️


OMG | via Tumblr

 👌❤

❤️

Iphone case

This case is so awesome 🎀

Paradise | via Tumblr

Iphone case

Mix #578 - Tribal iPhone 6 Case | Zazzle

add a caption

Christmas

Aww this is cutee

@burstingtips — instagram ◡̈

Weten jullie nog leuke webshops voor iPhonehoesjes? Laat het me zeker weten!
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Leuke hoesjes! Ik heb geen iPhone, maar als ik er een zou hebben, zou ik zeker even op de webshops hebben gekeken. ♥

    ReplyDelete
  2. Hey, ik heb sinds kort ook een iPhone en ga dus zeker eens een kijkje nemen op deze webshops. Op miniinthebox kun je ook veel leuke iPhone hoesjes kopen, vroeger kocht ik hier iPod hoesjes en ze kwamen altijd aan, alleen duurt het lang.
    Kusjes Silke

    ReplyDelete