Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

EMPTIES #2♥

Hi lovelies!
De voorbije tijd heb ik weer wat producten opgemaakt, die ik in dit artikel ga laten zien. Ik heb niet alleen beauty-producten opgemaakt, ook een paar food-dingen (die de moeite waard zijn om te laten zien) en kaarsjes. Veel leesplezier! ♥

Gekocht bij America Today en veel te snel op. Oeps...

Iets nieuws ontdekt, heerlijk spul dit! Ik had nog nooit eerder Reeses geprobeerd, maar deze snoepjes zijn echt superlekker, nom. Ik wil ze heel graag weer opnieuw kopen!

Pepernoten, ik hou ervan. Ook deze zak was sneller leeg dan ik zou willen!

Tot mijn grote spijt is mijn Lady Speed Stick opgegaan. Ik moet snel een nieuwe hebben, beste deo ooit!

De herfst/winter is het seizoen van de kaarsen, en ik maakte er drie op! Eén van de Action en twee van de Ikea.

Nagellakremover opgemaakt! Intussen heb ik natuurlijk alweer nieuwe gekocht. Hij was van de Action, kostte minder dan een euro en was fijn spul!

Zo jammer van deze! Het klokje tikte wel nog, maar beide bandjes waren eraf gegaan (het metalen dingetje was kapot)... Toen bewaarde ik het klokje alleen in m'n pennenzak, maar die heeft het ook niet lang overleefd ;)

Ik ruimde m'n 'stash' op en deze potloodjes mochten weg! Ik gebruik ze nooit.

Dit was een mini die ik kreeg van een webshop, en hij was best fijn! Hij rook niet echt lekker, maar het werkte echt wel goed voor m'n huid.

Deze handcrème had ik al veel te lang liggen, en hij begon ook op te gaan. Tijd om hem weg te doen!

Dat was wat ik de voorbije tijd heb opgemaakt! 
Liefs, Amber ♥

2 comments: