Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My month in Instagram photo's ~ November ♥

Ik weet dat ik het elke maand zeg, maar wat is deze maand weer voorbij gevlógen. Het is gewoon al december! Dat betekent examens, maar ook Sinterklaas, Kerstmis, Oud- en Nieuwjaar, skiën en vakantie! December vind ik misschien wel de leukste maand van het jaar, dus ik heb er zin in.
Nu terug naar november; ik laat jullie de Instagram-foto's zien die ik deze maand heb gepost! Kijk je mee? ♥

Beginnen doen we met een throwback naar zomer 2013, in Corsica.

Wat ben ik blij met m'n kledingrek!

Koude tijden, en dat betekent dat de open haard aangaat bij m'n oma en opa! Gezelligheid.

Ik heb een obsessie voor luchtfoto's. De lucht was echt roze-oranje, prachtig!

Mooie plantjes in de Ikea.

En weer een prachtige lucht.

Ik hou van mijn kat <3

Ik ging naar McDonalds en bestelde een McFlurry Oreo als dessert!

Leuke eBay-sjaal met een mooi patroontje.

Mijn superschattige nichtje van bijna twee is een model!

En nog een Ikea-foto.

Prachtige nagellak, perfect voor de herfst.

Een lekker warme outfit in een herfstig bos.

En de derde luchtfoto deze maand!

Mooie paddenstoelen, gevonden in Duitsland...

Deze wegwijzers stonden ook in Duitsland. Zo leuk!

Room detail ♥

Een foto met de persoon om wie ik het meeste geef ♥

En wéér een foto van de Ikea! Ik hou van de Ikea, zoveel gezelligheid samengebracht in één winkel.

En afsluiten doen we met een (soort) selfie! Dit is een foto die ik nam voor een artikel met haarstijlen die binnenkort online komt, dus dit is alvast een sneak peak ;)

Hoe was jullie maand?
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Erg leuke foto's! Zo'n kledingrek wil ik ook nog erg graag hebben!

    ReplyDelete