Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NAGELLAK STASH ~ deel 1 ♥

Hi!
Als je mij een beetje kent, weet je dat ik best veel nagellak heb. Ik 'verzamel' het, als je het zo kan noemen. Natuurlijk gebruik ik ook heel graag nagellak, ik voel me zelfs 'kaal' als ik geen nagellak draag. Ik heb laatst mijn stash opgeruimd, dus het leek me leuk om jullie te laten zien welke nagellakjes ik zoal heb, wat mijn favorieten zijn en hoe ik ze heb opgeborgen.

Aan de zijkant heb ik deze spulletjes staan. 


Op het 'onderleggertje' liggen als eerste mijn nagelwielen. Ik ben er heel blij mee, ik heb er vroeger heel hard naar gezocht! 

Dan heb ik een mandje met verzorgende nagellak en doorzichtige topcoat. Dit stond wel leuk zo, vond ik!

Basecoats - vooral die van Trind gebruik ik heel veel.

Topcoats; hiervan is die van Paris Memories mijn favoriet, de andere 3 zijn van de Action.








In het toiletzakje heb ik allerlei dingen zitten. Nagellak remover potjes, nagellak stickers, caviar balls, nagelvijlen, corrector pennen en verzorgende pennen voor je nagels en nagelriemen, penseeltjes voor nail-art en nog wat kleine spulletjes die met nagels of nail-art te maken hebben.

♥ ♥ ♥

In dit bakje - dat ik zelf heb versierd vroeger, by the way - zitten wat mini-nagellakjes. Ze pasten niet meer op mijn rek en ik vond het wel leuk staan!


2B - Claire's - H&M

Action

Action

Deze zes zijn alle zes favorieten! Wat een prachtige pastelkleurtjes. Ze zaten in een pakketje met de zes nagellakjes hieronder voor nog geen €2 bij de Action. Tip!


Dit was het eerste deel van mijn nagellak stash, morgen komt deel twee eraan, waar ik mijn nagellak rek zelf laat zien.
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment