Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NAGELLAK STASH ~ deel 2 ♥

Vandaag komt deel twee van de nagellak stash online! In dit artikel laat ik mijn rekje zelf zien, met alle nagellak op. Het is origineel een boekenplankje van de Ikea, maar het past perfect voor nagellakjes. Ik heb ze per merk gezet, en per merk nog eens op kleur. De lakjes waar ik maar één (of twee) van heb, heb ik ook gewoon op kleur gesorteerd. Ik laat altijd mijn favorieten zien, maar als je de naam wil weten van een ander lakje, laat het me weten in de comments en ik zal het voor je opzoeken! Let's go!

Catrice





Hema




Essence 






Miss Sporty

Trind

Action 





 Safari


NYC & Paris Memories

Andere 



Hehe, we zijn erdoorheen! Ik vind mijn nagellakjes zo heel leuk staan, op dat plankje. Door ze op kleur te sorteren is het nog een leuk decorstuk ook, het fleurt mijn kamer helemaal op! En het is makkelijk in gebruik, natuurlijk, zo'n rekje.

Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Mooie collectie. Je hebt best veel nagellakjes van Essence.

    ReplyDelete