Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | 1 jaar gratis verzorgingsproducten gewonnen! ♥

Say what!?
Ja hoor, je hoort het goed! Ik ben zó blij ;) Bij Spar heb ik 1 jaar gratis verzorgingsproducten gewonnen! Ik was in een goede bui en ik dacht; laat ik eens meedoen, gewoon, voor de lol. Toen ik een mailtje kreeg dat ik gewonnen had was ik echt meteen enthousiast! Ik kreeg een bundeltje met allerlei bonnen voor gratis producten. Die ben ik natuurlijk meteen gaan halen, en in dit artikel show ik ze aan jullie! ♥
Dit was het 'bonnenboekje' dat ik kreeg. Hiermee kon ik alle producten gratis ophalen in de Spar! Het is de bedoeling natuurlijk dat je die gaat ophalen als je de producten nodig hebt (het was '1 jaar gratis verzorgingsproducten), maar ik wou het gewoon allemaal tegelijk, haha! Het was nog een gedoe om alles te vinden, ze hadden ook niet alles in onze Spar dus gingen we naar een groter filiaal enzovoor enzovoort. Uiteindelijk hebben we alles gevonden, behalve nog twee douchegels. Die zijn besteld, maar geen idee wanneer ik die zal krijgen. Anyways, ik ben echt superblij met alle gratis goodies die ik heb gekregen! Hier een overzichtje van alles:










Lucky me!
Hebben jullie ooit al eens zo'n leuke actie gewonnen?
Liefs, Amber ♥

P.S.: Dit is mijn 500ste artikel! Wauw zeg, dat is veel. Ik moest het even kwijt, haha! Jammer dat ik het nu pas doorheb, anders had ik er wel een winactie aan gekoppeld. Binnenkort komt er wel weer een winactie aan, het is te lang geleden en ik vind het leuk om iemand blij te maken!

6 comments:

  1. Tof dat je hebt gewonnen! Geniet ervan :)

    Liefs,

    ReplyDelete
  2. Wauw, dat zijn veel producten! Gefeliciteerd! Veel plezier ermee! :)

    ReplyDelete
  3. Zo wat gaaf zég! :) ik heb nog nooit zoiets gewonnen! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bij mij is het ook de eerste keer hoor, haha! Ik zou zeggen: gewoon meedoen aan veel acties en wie weet win je iets! X

      Delete