Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | eBay ~ deel 1 (+ mini reviews) ♥

Hi!
Een tijdje geleden kocht ik a bunch of goodies op eBay. Het is zó tof om al die pakketjes binnen te zien sijpelen! Het kan mijn hele dag opvrolijken, net cadeautjes die je krijgt, ookal heb je er voor betaald (maar niet veel!). Ik kreeg een paar dagen geleden zes pakketjes tegelijk binnen, en daarmee al de helft van mijn bestelling! Ik laat die dingetjes al zien in deel 1, en ik vertel er kort bij wat ik ervan vind. ♥


Het eerste pakje dat ik opende was meteen een schot in de roos. Hoe leuk zijn deze washi-tapejes!? Er werden je 10 random rolletjes toegestuurd voor nog geen twee euro. How cheap! En ik vind de kleuren ook nog eens geweldig. En er zit nog best veel tape op een rolletje!


Met deze roségouden horloge ben ik ook zó blij. Ik had al wel verwacht dat hij te groot zou zijn, maar na even Googlen had ik door hoe je er schakels vantussen moest halen. Uiteindelijk ging dat niet zo makkelijk als verwacht, maar het is me gelukt en nu past deze beauty perfect. Topper! En dat voor iets meer dan tweeënhalve euro.

Hoe schattig zijn deze mini-notitie-dingetjes!? Ik betaalde er nog geen euro voor en ik ben er verliefd op. Je krijgt tien verschillende soorten, en van elke soort zitten er best nog wel een paar op. Deze ga ik zeker veel gebruiken!


De Smiley Diary, redelijk bekend als je bekend bent met eBay en haar talloze fora. Hier twijfelde ik eerst over, maar ik ben zó blij met dit boekje! Notitieboekjes kan je nooit genoeg hebben, en deze is extra leuk :) En voor die prijs... Ik betaalde hier ongeveer anderhalve euro voor.


Dit topje is bijna een miskoop, als ik het zo kan noemen. Ik twijfelde er al over, maar dan omdat ik vreesde dat hij te klein zou zijn. Ik dacht, ach, het is maar twee euro, het is geen ramp als hij me niet bevalt. Uiteindelijk kreeg ik een topje dat zeker niet te klein was, maar het is heel doorzichtig en gemaakt van een stof die bijna lijkt op crêpepapier... Ik hou hem wel bij, misschien kan ik er later nog iets mee doen!



Dit was mijn duurste aankoop (relatief duur dan, hij kostte iets van een €4), en was ik nog het meest excited over van allemaal. En ik ben er blij mee! Het voldoet aan mijn verwachtingen :) Het grijze stofje is echt super zacht en voelt heel fijn, terwijl het geruite deel meer een blouse-stofje is dat iets ruwer aanvoelt. Hij heeft driekwartsmouwtjes en heeft de perfecte lengte. Alleen het feit dat hij aan de voorkant 'naar binnen gaat', als je begrijpt wat ik bedoel', moet ik nog aan wennen, maar over het algemeen vind ik dit echt een beauty!

Dat was deel 1 :) Hier kunnen jullie het artikel zien waarin ik laat zien wat ik besteld had op eBay, samen met de exacte prijs en linkjes.
Liefs, Amber ♥

5 comments:

  1. Leuke items heb je gekocht, vooral die horloge en het noteboekje! XX

    ReplyDelete
  2. Leuk om te zien, altijd spanennd hoe iets uitvalt. Ik koop ook heel veel op Ebay haha, heb elke maand een Ebay shoplog :)

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen heb je gekocht, vooral de washitape en het notitieboekje vind ik erg leuk :)

    ReplyDelete
  4. Die pull ���� ik ga die stelen ����

    ReplyDelete