Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | eBay ~ deel 2 (+ mini reviews) ♥

Hi!
Hier kunnen jullie deel één van mijn eBay shoplog teruglezen, en nu is het tijd voor een deel twee! Ik heb nu bijna alles binnen, misschien maak ik nog een deel drie als ik nog wat dingen bestel. Ik heb nu ook twee dingen nog niet binnen gekregen, waar ik dus een refund voor ga vragen. Ik laat nu de dingen zien die ik binnen heb en ik vertel er ook even bij wat ik ervan vind! ♥


Als eerste heb ik twee lippenbalsems, maar geen gewone lippenbalsems! Ik had deze al een tijdje op het oog, maar nu besloot ik toch om ze te kopen. Ik had pas na het betalen door dat ik twee lippenbalsems zou krijgen, meevaller! Wat er zo speciaal is aan deze, is dat ze van kleur veranderen op je lippen. Ze zijn niet gewoon transparant zoals het lijkt, maar het kleurt je lippen. De kleur die ervan af komt is te vergelijken met de kleur die de rode Babylips afgeeft op je lippen. Een my-lips-but-better kleurtje, met een soort rode finish.

Dit zijn echt hele handige tools! Je krijgt er vijf in een pakje. De bedoeling hiervan is om je bh-bandjes bij elkaar te houden, wat superhandig is als je bijvoorbeeld een topje aanhebt met (half)open rug. Vijf had ik nu ook weer niet nodig, maar er kwamen er vijf in een pakje en ik vond er niet ééntje die goedkoper was, dus dan maar vijf, haha.


Weer een horloge! Deze heeft een neplederen wit bandje en heeft roségouden details. Ik heb wel een gaatje moeten bijmaken in het bandje, maar dan paste die perfect. Heel blij met deze!


En nog een horloge! Deze heeft een rubberen bandje en doet me een beetje denken aan Ice Watch, maar dan mooier en klassevoller met het zwarte en het roségouden. Ook hier moest ik een gaatje bijmaken, maar dat ging onverwachts prima in dat rubber. Ook heel blij met deze, alleen doet nu de batterij een beetje vreemd.

Dit is een superschattige lipbalm met fruitsmaak. Een leuk hebbedingetje dat ik gewoon moest bestellen, haha! Het is in de vorm van het flesje en je kreeg een random smaakje toegestuurd. Ik heb een soort bessensmaakje gekregen, waar ik superblij mee ben! Het is voor de rest gewoon een simpele lippenbalsem, maar wel leuk om te hebben. 

Voor linkjes en de exacte prijs moet je even hier kijken, waar ik liet zien wat ik had besteld. 
Liefs, Amber♥

2 comments: