Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Forever21 ♥

Hi! ♥
Rondkijken op webshops, ik kan het uren doen. De webshop van de Forever21 heeft een heel erg uitgebreide collectie, en er komen elke dag dingen bij. Ook hebben ze af en toe geweldige promoties en solden, dus dan moet je je slag slaan! Dit was de eerste keer dat ik online bij Forever21 bestelde, en ik scoorde wat hele leuke dingen. Kijk je mee?

Ik kreeg mijn bestelling drie dagen na het pakket verzonden was, perfect op tijd dus - er werd beloofd dat het pakket tussen de twee en de vijf dagen zou aankomen. Het kwam toe in een soort 'zak', wat je meestal tegenkomt als je kleren ontvangt. Hier zaten alle items netjes in verpakt! Ik laat de kledingstukken graag zien :) Het was de perfecte aanvulling op m'n herfst/wintergarderobe.



Als eerste kocht ik dit simpele truitje. Ik had enerzijds wel verwacht dat hij niet zo dik zou zijn, maar eigenlijk is het gewoon t-shirtstof. Ook niet verkeerd, want ik had nog geen t-shirt met lange mouwen die een beetje mooi en losvallend is (en dus geen strak aansluiten truitje). Ik had al een outfit in mijn hoofd om deze te dragen met een flannel eronder, zodat je het kraagje kan zien. Lijkt me mooi! Ik betaalde hier dus maar €8,45 voor, cheap!




Simpele t-shirt of croptop, een jeans en een vest. Ik leef in deze vesten! En ik hou echt heel erg van bordeaux. De perfecte combinatie. Dit vest zit echt goed en het past perfect. Hij heeft een lekker sportieve look en daar hou ik van. Topaankoop! Ik betaalde hier €10 voor, hij was in de sale.




Diezelfde trui kocht ik ook in het donkergrijs. Ze zijn exact hetzelfde, dus ook deze trui zit geweldig en ook hier betaalde ik €10 voor. Ik vind de kleur echt heel mooi, een soort donkergrijs gemêlleerd. Deze kleur past echt bij alles dus het is heel makkelijk te combineren.




Ik zocht al een tijdje naar een mooi 'winterrokje'. Dikke panty eronder, sweater erboven (of de grijze t-shirt die ik als eerste liet ziet, lijkt me ook mooi!) en je bent winter-proof. Deze vond ik echt heel mooi, ik hou heel erg van dat gemêlleerde. Jammer genoeg was deze een beetje aan de grote kant, maar mijn oma is hem aan het aanpassen zodat ik hem alsnog kan dragen! Ik vind dit soort rokjes echt supermooi. Nu nog een dikke panty scoren - want die heb ik nog niet omdat ik nog niet zo'n rokje had - en ik kan hem eindelijk naar school dragen!


Deze was lastig te fotograferen haha! Zachte panty's kan je nooit genoeg hebben. Ik draag ze niet gewoon voor overdag en zeker niet naar school hoor, maar ik vind het heerlijk om ze op een lasy sunday aan te doen met een foute sweater erop. Ik hou van bordeaux dus voor €3 (jep, ook in de sale!) gooide ik deze nog bij in m'n virtuele winkelmandje :)

Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Leuke kleding! Die vesten zijn echt mijn favoriet!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke items heb je geshopt! Forever21 is zo'n leuke winkel!

    ReplyDelete
  3. Ooooh forever 21 is zo'n top winkel! Super items!

    ReplyDelete