Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Presents ♥

Hi!
Cadeautjes zijn zo leuk om te krijgen, maar ook om te geven! Ik had donderdag twee kerstfeestjes op één dag; heftig, maar zo leuk. 's Middags had ik een lunch, en 's avonds een diner bij andere vriendinnen. Bij beide kerstfeestjes hebben we lootjes getrokken en cadeautjes gegeven, en die laat ik aan jullie zien! Ook kreeg ik van één vriendin nog een laat verjaardagscadeau, en van mijn mama kreeg ik nog een klein cadeautje voor mijn goed rapport. Kijk je mee? ♥ 

Verjaardag + kerstcadeautje ~ Mo







♥ ♥ ♥

Kerstcadeautje ~ Emma 




♥ ♥ ♥

Rapportcadeautje ~ mama 









♥ ♥ ♥

Dat was het! Ik vind kerstfeestjes met vriendinnen altijd supergezellig, het was echt top :) En het cadeautje van mijn mama had ik niet verwacht, maar het is natuurlijk superlief! 
Binnenkort komt er natuurlijk nog een artikel online met de cadeautjes die ik voor kerstmis zelf heb gekregen.
Liefs, Amber ♥

3 comments: