Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Action en Hema ♥

♥ HET LAATSTE ARTIKEL VAN 2014, GENIET ERVAN! ♥
Hi!
Nu ik vakantie heb, heb ik rustig de tijd om af en toe te gaan winkelen. Laatst kwam ik bij Hema, en toen ik vandaag ik de Action ook nog wat leuks scoorde, dacht ik dat ik wel een shoplog kon maken. Het is niet overdreven veel, ik heb me kunnen inhouden, maar ik heb toch een aantal hele leuke dingetjes gevonden! ♥

Hema

Deze pennen had ik al eens eerder gehad, maar die waren allemaal op. Ze schrijven heel fijn! Voor €1,60 nam ik ze weer mee bij Hema.



Ik kon het niet laten, ik moest deze kerstkaartjes kopen. Ik vind ze echt supermooi! Hoewel ik meestal geen kerstkaartjes stuur heb ik ze toch gekocht, haha. Als ik het vergeet kan ik ze altijd volgend jaar nog gebruiken! Ik betaalde €1,10 voor 10 kaartjes.

Action 

 
Yay, hier ben ik superblij mee! Ik had al bij enkele andere bloggers gezien dat ze zulke letters hadden gekocht, dus toen ik ze zag liggen moest ik ze meenemen. Er zitten drie exemplaren per letter in de doos, dus de meeste woorden kan je wel maken. Deze lijken me leuk bij productfoto's bijvoorbeeld, ik denk dat je hier wel leuke dingen mee kan doen. Ik denk dat deze ongeveer €2,50 kostten.


Omdat ik een kleurboek voor volwassenen heb en nu ook een dagboek met kleurplaten, had ik wel eens een pak nieuwe kleurpotloden nodig. Deze zijn van Bic en ik betaalde €1,49 voor het pakje.


Ook kocht ik dit lakje van Sally Hansen, het is de kleur 210 Flirt. Ik vind het super dat ze nu lakjes van Sally Hansen verkopen bij Action voor maar 99 cent! Deze kleur vond ik heel mooi en bijzonder, het is een soort donkerpaars met gouden glittertjes. Op het nagelwiel is het een prachtige kleur die meer naar bordeaux nijgt en die heel goed dekt. Goede aankoop!


Dan kocht ik nog een nagellakje! Deze is van Max&More zelf, het make-upmerk van de Action. Het is een zomers kleurtje, Coral genaamd, maar ik kon hem niet laten liggen voor €0,49. 

Typex, omdat hij altijd op is op onverwachte, irritante momenten. Deze twee kostten samen ongeveer €0,80.




Ik zag een hele bak met maskertjes van Dr. Van der Hoog liggen, en daar moest ik wel even tussen kijken! Dr. Van der Hoog verkopen ze niet in België (of ik heb het toch nog nooit ergens zien liggen) en ik had al veel goeds gehoord over de gezichtsmaskertjes. Ik nam er drie mee - een kleimasker, een chocolademasker en ééntje met zeealgen - en ik betaalde €0,79 per stuk. Lekker goedkoop, en ik heb weer een voorraadje!


Yay, ik krijg binnenkort een iPhone! Het is wel maar een 4S en hij is tweedehands, maar het is een iPhone. Ik ga er nog een uitgebreid artikel over schrijven als ik hem echt heb, maar ik heb alvast een hoesje gekocht! Hij kostte maar €1,59 en is lekker fel roze.

Ik ben goed geslaagd! Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Leuke shoplog, ik ben gek op de Action!

    ReplyDelete
  2. Mooie aankoopjes. Dat koraal lakje van bij Action vind ik erg mooi!

    ReplyDelete