Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SINTERKLAAS HAUL ♥

Beter laat dan nooit, laten we het daarop houden, haha!
Jep, ik zet nog altijd m'n schoen met mijn twee jongere broers. Het is een traditie en het is zo spannend! Ik zou het voor geen goud willen missen, haha! Ik ben weer goed verwend door Sinterklaas dit jaar. Klik op meer lezen als je wil weten wat ik gekregen heb! ♥

Een stappenteller! Dit had ik gevraagd. Ik ga deze zomer meedoen met de Dodentocht - dat is een georganiseerde wandeltocht waar elk jaar duizenden mensen aan meedoen over de hele wereld. De bedoeling is dat je het parcours gedurende een dag en een nacht volgt, en zo heb je op het einde 100km afgelegd. Het wordt zwaar, maar daarom wil ik ook gaan trainen! Daarvoor heb ik deze stappenteller gekregen. Het is ook leuk om te zien hoeveel stappen je per dag zet!



Yaay, Yankee Candle! Ik heb vier mini-kaarsjes gekregen, stuk voor stuk met een geweldige geur. Ik ga deze met veel plezier opbranden, yum!


Nog kaarsjes! Dit is een setje van drie dat uit de Ikea komt, met een soort bessengeur. Ik vind alle kaarsjes heel lekker ruiken, en ze zien er zo schattig uit! Ik kan wel even voort met de geurkaarsen die ik nu heb, haha.


Dit ding is zó handig. Nooit meer een gedoe met lucifers, je drukt gewoon uit een knopje en er komt vuur uit het 'stokje'. Je hoeft niet meer op te letten dat je vingers zullen verbranden! Deze komt uit de Hema en werkt prima.


Kennen jullie Joy-Anna Thielemans? De Belgen onder jullie waarschijnlijk wel. Ze speelt mee in Thuis, ik volg haar op alle social media en ik vind haar echt geweldig! Ze heeft ook een boek geschreven, geen idee over wat - ik denk over haar leven zelf, maar ik ben er nog niet in begonnen, haha. 



Woow! Ik had een agenda gevraagd, en ik heb al een Kleurboek voor volwassenen. Dit is super! Het is een normale agenda, maar dan met veel kleurplaten in. Superleuk en origineel!


Dit is een Ribba-rekje van de Ikea. Eigenlijk is het een boekenplankje, maar ik gebruik het om mijn nagellak op te zetten! Ik had er al zo ééntje, maar die was te klein geworden. Ik heb deze erbovenop gezet en nu heb ik zelfs nog plaats over! En het staat zo leuk ♥

Trouwens, ik heb gehoord dat in Nederland nog steeds de Zwarte Piet-taboe heerst. In België is dat helemaal niet zo! In ieder geval vond ik het heel jammer dat er daarom onenigheden zijn, maar oké, dat is mijn mening. Ik hou van Sinterklaas en Zwarte Piet!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment