Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SWEATERS ARE PERFECT ♥

Hi!
Sweaters, ik draag ze non-stop. Ze zijn lekker warm, zitten heerlijk en zijn zo makkelijk te combineren. Het liefste draag ik donkerblauwe, zwart-witte of bordeaux sweaters, maar ik zou graag nog een bordeaux hebben. Ik laat mijn sweatercollectie aan jullie zien! ♥

Pimkie

Only

Only

Primark

JBC

JBC - H&M

Zara

JBC

Mijn favoriete winkels voor sweaters is zeker de Only! Ze zijn niet al te duur, zitten heerlijk en zijn van goede kwaliteit. Oh, en niet te vergeten: ze zijn mooi!
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Je hebt een leuke collectie sweaters. Ik moet hoognodig nieuwe sweaters gaan shoppen hihi. liefs x

    ReplyDelete
  2. Leuke sweaters! Ik heb inderdaad ook een paar mooie van de Only die ook niet te duur zijn. Die van Pimkie ziet er trouwens ook gaaf uit! xx

    ReplyDelete