Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Vreemde zoekwoorden ♥

Hi!
Lang geleden, maar het is weer eens tijd voor een 'vreemde zoekwoorden'-post! Het blijft raar. Hoe komen mensen in godsnaam op mijn blog met de zoekwoorden 'Chinese muur skydiven'!? En zo heb ik nog wel een paar maffe voorbeeldjes. Wat is het grappig, haha! ♥

♥ Welkom
Altijd welkom op m'n blog ☺
Behang petroleum wit bolletjes
Leuk, lijkt me wel wat druk voor in je kamer, maar volg vooral je eigen stijl!
♥ Bethany Mota and Ricky Dillon
Top YouTubers <3
♥ Boekentas
Boekentas. Ik hou meer van een rugzak!
♥ Bolero kopen
Bolero's - ben ik de enige die deze 'trend' (is het zelfs een trend te noemen?) afschuwelijk vindt? Ik wil niemand beledigen, maar het is écht niet mijn stijl.
♥ Keep calm
Alles komt goed.
♥ Kapsels met accessoires eronder
Accessoires voor onder je kapsel, altijd fijn.
♥ Chinese muur skydiven
Lijkt me gaaf! Maar waarom van de Chinese muur? Je kan het ook gewoon in dit land doen hoor!
♥ lage paardenstaart
Ik ga voor een hoge!
♥ traumfänger tumblr
Ik hou niet van Duits.
♥ blog xx
xx
♥ h&m mint geniale
Tu es geniale <3
♥ grote maten primark haul
Ik haat het als er alleen nog maar grote maten overblijven bij de Primark. Dan zit ik daar met mijn S-je, als je alleen maar L's vindt...

Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Haha, dit soort artikelen zijn altijd leuk om te lezen. Sommige mensen zoeken zulke rare dingen op!

    ReplyDelete