Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

FASHION | 1 truitje, 5 outfits ♥

Hee! 
Basics, je kan niet zonder. Een tijdje geleden kreeg ik van mijn tante een heel simpel, zwart truitje. Daar kan je echt heel veel verschillende outfits mee maken! Ik stelde 5 outfits samen, elk in een
andere stijl. Het truitje waarover ik het heb, komt trouwens van de WE. Kijk je mee? ♥

1 ~ flannel

Flannels zijn helemaal in deze winter. Bordeaux is mijn lievelingskleur, en kraagjes vind ik ook heel leuk. Door het truitje over de flannel aan te trekken, creëer je een stoer effect. Je kan het langere deel van de flannel die onder het truitje uitkomt gewoon over je broek laten hangen, of het in je broek stoppen. Door de mouwen van je flannel op te rollen over het randje van de mouwen van het truitje, laat je een extra detail terugkomen van de flannel.
Flannel ~ Primark
Truitje ~ WE

2 ~ skirt 

Een rokje voor de winter, ik heb er zo lang naar gezocht en uiteindelijk gevonden bij de F21. Omdat de stof van het rokje al een soort van geprint is, doe je er het beste een basic truitje op. Natuurlijk doe je het best een panty onder je rokje, zeker in deze tijd van het jaar. Anders vriezen je benen en zo ongeveer af!
Rokje ~ Forever21
Truitje ~ WE

3 ~ geprinte broek 


Wie zegt dat losse broeken enkel voor de zomer zijn? Je hebt ook zulke broeken van een dikkere stof! Deze heeft een redelijk drukke print, dus het truitje past er perfect bij. Als je 'flodderbroek' toch te dun is, kan je natuurlijk ook een kousenbroek eronder aantrekken, dat is meteen een heel stuk warmer.
Flodderbroek ~ Primark
Truitje ~ WE

4 ~ jeans & statement necklace   

Jeansblousejes, je kan er zoveel kanten mee uit. Zo vind ik het ook leuk gecombineerd! Omdat het wat te basic was, heb ik er nog een leuke ketting bij gedaan. Die paste er wel goed bij, vond ik! Het geeft net die finishing touch.
Jeansblouse ~ Primark
Ketting ~ eBay
Truitje ~ WE

5 ~ fluffy vest 


Een fluffy vest, heerlijk voor de winter. Ik vind het een combinatie die erg goed gelukt is, al zeg ik het zelf! Ik deed er nog een ketting bij, om het geheel wat mooier te maken. Ik koos voor een lange ketting, omdat je met een lang vest eerder klein lijkt, en een lange ketting verlengt je optisch. 
Fluffy vest ~ Primark
Ketting ~ ?
Truitje ~ WE

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven! Kijk eens in jouw eigen kledingkast met mijn tips in het achterhoofd, en wie weet kan je wel een combinatie maken van kledingstukken waar je nog niet aan had gedacht!
Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Leuk artikel! Vooral de laatste combinatie vind ik heel leuk.

    ReplyDelete