Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

GROSBISOUS VERJAART! ♥

Hieperdepiep, hoera! Mijn blog bestaat vandaag officiëel twee jaar. Goh, dat is al best lang, toch? Toen ik ermee begon had ik geen idee dat ik het zo lang zou volhouden. Maar ik wil nog lang niet stoppen, hoor!

21 januari 2013 maakte ik grosbisousxx.blogspot.be aan. Een nieuwe blog, want daarvoor had ik er nog ééntje! Pas 5 dagen later, 26 januari, plaatste ik mijn eerste artikel. Dat kunnen jullie hieronder lezen, maar ik waarschuw je alvast!

" Hey lieve lezers!
Dit is mijn aller-aller-aller-aller eerste bericht op deze blog! 
YEEEEHYY!! Hiep-hiep-hoera in de gloriaaaah!
Oké.
Tijd voor een korte kennismaking!
Ik ben Amber, 13 jaar en ik woon in België.
I <3 snorren, uiltjes, shoppen, beauty, fashion, family, friends, slapen, eten, ...
En I </3 ruzie, roddelaars (maar ik doe het ook hoor, hihi), leugenaars, ...
Op deze blog kan je verschillende dingen vinden: reviews, shoplogs, story's, maar ook lifestyle... Voor elk wat wils!
Genoeg gezeurd, ik wens je veel plezier op mijn blog!
Gros bisous, Amber 
PS.: Je zal misschien wel merken dat ik telkens achter elk bericht 'Gros bisous' zet, voor degenen die niet weten wat het is: het is Frans voor 'dikke kussen'... "

Ten eerste: wat. een. schrijfstijl. Als je het al een schrijfstijl kan noemen! Ik weet nog dat ik toen een blog volgde en dat ik die schrijfstijl overnam. Tja, dat is natuurlijk verre van origineel te noemen, maar ik had een voorbeeld nodig... Maar oké, ik had nog niet door dat je origineel moest zijn als blogger, haha. 
Ten tweede ben ik ook erg veranderd, als je kijkt naar de dingen die ik leuk vond. Oké, ik hou nog steeds van familie, vrienden, beauty en fashion, slapen en eten, maar snorren en uiltjes écht niet meer, haha! Ik weet het niet, misschien kunnen jullie het niet zien, maar ik merk écht bij het lezen van deze tekst dat ik veranderd ben, ook in karakter. Natuurlijk ben ik niet een heel ander persoon geworden, haha, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. 
Ten derde heb ik misschien de eerste week onder elk bericht 'Gros Bisous' gezet, maar daarna was ik het zat en liet ik het maar. Trouwens, de naam van mijn blog was ook al 'afgekeken', twee vriendinnen van mij hadden toen een blog, 'bisous de nous' genaamd. 'Gros bisous' lijkt daar toevallig wel héél erg op! De blog van die vriendinnen bestaat al lang niet meer gelukkig, maar laten we zeggen dat ik toen zelf helemaal geen inspiratie had. Gelukkig is dat veranderd!

♥ ♥ ♥

Exact een jaar geleden postte ik ook al een artikel voor de verjaardag van mijn blog. Ik vermeldde er de cijfers, dus hoeveel pageviews, volgers, artikels etc. ik toen al had, wat algemene vragen over mijn blog en hoe en waarin ik veranderd was het afgelopen jaar. Hier kan je het hele artikel teruglezen, als je dat zou willen. Het leek me leuk een update hiervan te geven!

De cijfers
Volgers op Bloglovin' ~ then: 65, now: 210
Volgers op Google Friend Connect ~ then: 43, now: 59
Aantal artikelen ~ then: 203, now: 535
Aantal pageviews ~ then: 10312, now: 65435
Reacties ~ then: ?, now: 200

Ik kan dus zeker zeggen dat ik ook het laatste jaar erg gegroeid ben, en daar ben ik jullie allemaal super dankbaar voor! Dag per dag veranderd er niet zo heel veel, maar als je het dan op lange termijn gaat bekijken zie je wel dat ik erg gegroeid ben. Supertof! Ik hoop dat jullie allemaal mijn blog blijven lezen en volgen, en dat ik in mijn derde blogjaar nog veel leuke dingen mag doen.
Ik hou van jullie! Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Wauww gefeliciteerd met je 2 jaar bestaan van je blog & dat je nog vele mooie blog jaren mag beleven :)
    X

    ReplyDelete