Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

If I won the lottery... #1 ~ SNEAKERS ♥

Ah, sneakers. Ik zou heel graag nog wat paar sneakers bij willen! Ze zijn zo mooi en ze lopen zalig. Jammer genoeg zijn Nike- en Adidas-sneakers verre van goedkoop... Bij deze het eerste artikel van een nieuwe reeks: If I won the lottery...! Ik laat jullie mijn droomsneakers zien. Jammer genoeg zijn die of heel moeilijk te vinden, of gewoon te duur. Anyways, let's get started!


Nike Air Max Thea

Adidas Superstar Holographic

Adidas Flux

Nike Roshe Run
Adidas Flux

Adidas White/Copper Originals 80

Nike MD Runner

Nike Air Max Thea Raspberry

Adidas Superstar 2

Adidas Stan Smith

Nike Air Max x Liberty

Nike Roshe Run Burgundy

Nike Roshe Run Palmtrees

Nike Air Max Year Of The Horse

Nike Roshe Run

Nike Rosh Run Mint

Nike x Liberty

Nike Roshe Run Hot Punch

Oh God, ik word hier zó hebberig van. Ik wil echt graag (minstens) één paar van bovenstaande sneakers, en liefst dan nog met een fikse sale ;)  Jammer genoeg zijn deze heel populair en dus overal uitverkocht, of juist Limited Edition en dus bijna nergens te vinden, bleh. Het leven is hard ;)

Welke sneakers staan er nog op jullie wishlist?
Liefs, Amber ♥

1 comment: