Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

INSPIRATION | Cats ♥

Ik hou van katten. Perfect om te cuddlen voor als je geen boyfriend hebt, en je kat zal altijd van je houden en je nooit kwetsen. 'For you, your pet is just there for a part in your life. For your pet, you are his life'. Ik heb zelf ook een kat, en daar ben ik superblij mee! Ik zou hem voor geen goud willen missen. Vandaag heb ik wat inspiratie-foto's van jullie van - ja hoor - katten! De mooiste kattenfoto's die ik kon vinden. ♥
via Tumblr

animal

we heart it | Tumblr


Sweete cat !

Lovely Elegance | via Tumblr

add a caption

goutte de la lune | via Tumblr

xmas time :) | via Facebook

✌

 ♡

Babycat

Untitled

Untitled


live free | via Tumblr

Meow | via Tumblr

The Princess Photo Diary | via Tumblr

//

♥ cat ♥

cats

cat

Hou jij ook zo van katten en heb je zelf een kat?
Liefs, Amber ♥

Alle foto's in deze post komen van WeHeartIt.

4 comments:

  1. Katten <3 <3 <3. Bij mijn ouders heb ik ook een kat. Als mijn vriend en ik groter gaan wonen en de poes gemakkelijk naar buiten kan dan weet ik meteen wat ik koop: een poes.

    ReplyDelete
  2. Dit is echt lvl 28373626 schattigheid

    ReplyDelete