Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NAILPOLISH BATTLE | Yves Rocher 101 V.S. Hema Wetlook ♥

Rood is een kleur die al-tijd kan. Ik zie het een beetje als een klassieker. Weet je niet welke kleur je op je nagels wil, ga dan voor rood. Het past bij heel veel, het is een makkelijke kleur. De meeste mensen die niet veel nagellak dragen of hebben, hebben bijna zeker een rode kleur in hun bezit. In dit artikel vergelijk ik twee rode nagellakjes, ééntje van Yves Rocher en ééntje van Hema. Lees je mee? ♥


Qua uiterlijk vind ik zeker dat Hema een stapje voor heeft. Zo'n klein schattig potje doet het beter dan een langwerpig potje. De naam/nummer van het lakje van de Hema is er al wat afgesleten, dus kon ik het niet meer lezen. Deze nagellak is wel, zoals je kan zien, al heel vaak gebruikt! Het was één van de eerste nagellakjes die ik had. Bij Yves Rocher heb ik ook even moeten zoeken naar een nummer, hier is het ook jammer dat het lakje geen echt naam heeft.

De structuur van Hema is anders dan normaal, een beetje gel-achtig zou ik bijna zeggen. Dat lakt best prettig! Omdat het borsteltje erg klein is, is het op dat gebied wat lastiger om te lakken. Yves Rocher daarentegen lakt heel fijn. De structuur daarvan is gewoon zoals normaal, maar het borsteltje lakt heel fijn. 


Als je naar de swatches kijkt, zie je dat de kleur van de lakjes heel dicht bij elkaar ligt. Hema heeft inderdaad meer eel gel-achtige finish en is meer shiny dan Yves Rocher. Als ik het nagelwiel tegen het licht hield (tweede foto), zie je dat Hema meer rozig is, zo lijkt het wel. Hier blijkt ook dat beide lakjes ongeveer even goed dekken, die van Yves Rocher iets beter misschien. 


Ik heb beide lakjes vergeleken op verschillende vlakken. Voor mij is de winnaar...
HEMA!
Hij ziet er leuker uit en heeft een speciale, gel-achtige structuur en finish. Bovendien is hij ook nog een stukje goedkoper dan Yves Rocher.

Bedankt voor het lezen en tot morgen!
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Ik vind personelijk die van Yves rocher mooier & intenser :)
    X

    ReplyDelete