Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Ikea, H&M, Dove ♥

Hi!
Ja, ik weet het, wééral een new in-post. Ik kon het niet laten, haha! Het wordt maar een kort artikeltje, want veel is het niet. Ik heb iets gekocht bij Ikea, H&M én het laatste deel van mijn winactie is binnen. Ik had een winactie gewonnen, klik hier om het eerste deel te zien het het 'verhaal' te lezen. Wil je weten wat ik nieuw in huis heb? Lees dan verder! ♥



Cactussen, ik hou ervan! Ik wil ze gaan verzamelen, haha. Deze kostte €2,99 en het blikken potje kostte €0,75, ze komen beide van de Ikea.



Geurkaarsen! Ook deze komen van de Ikea. Ze hebben de geur van honing, lekker zoet en echt heel lekker. Ze hebben ook nog eens een mooie kleur! Je betaalt €4,99 voor drie kaarsen.



Bij de H&M vond ik voor €5 dit superleuke iPhonehoesje! Ik vind hem echt prachtig met die roségouden glitters. Ik weet niet of de glitters het lang zullen houden, maar oké.





Ik had nog 5 douchegels tegoed van mijn winactie die ik gewonnen had bij Spar. Nu heb ik alles binnen! Ik heb vijf verschillende geuren gekozen, haha. Het is een handig formaat om mee te nemen op vakantie!



1 comment: