Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | iPhone cases! ♥

Ik heb sinds kort een iPhone 4S, en bij een iPhone horen natuurlijk... hoesjes! Hier schreef ik al een artikel over 5 leuke webshops waar ze iPhonehoesjes verkopen, en van die vijf webshops heb ik nu één of meer hoesjes binnengekregen. Supertof! Ik laat alle hoesjes aan jullie zien in dit artikel.♥

Wauw, dit hoesje is met zekerheid het persoonlijkste van ze allemaal! Hoe leuk is het om een groepsfoto op een hoesje te laten drukken? Ik vind dit hoesje supergaaf geworden, ik ben er echt superblij mee! Veel bescherming geeft hij wel niet, maar leuk is hij zeker. 

Siliconen hoesjes, op de één of andere manier heb ik er een voorliefde voor. Ik vind ze leuker dan 'harde' hoesjes! Een lekker vrolijke kleur, knallen geel. Leuk voor de zomer! Dit hoesje beschermt beter dan van die harde hoesjes, hij heeft wat meer vering. Fijn ding! 


Ook dit hoesje vind ik heel mooi! Deze is dan weer niet van siliconen, maar wel heel stevig. Ik heb het gevoel dat hij ook wel goed beschermt! Wat hier handig aan is, is dat er langs de zijkant een uitsteekseltje aan hangt, waar je iets kan aanhangen. Dat is toch een leuk extraatje. Bovendien vind ik de kleur heel leuk! Ook lekker fel en zomers, de kleur ligt tussen felroze en koraal in.

De iPhone hoesjes uit deze review is beschikbaar gesteld door iPhone2Day.be. Bij iPhone2Day.be vind je een ruime collectie iPhone accessoires en hoesjes. Er zijn honderden iPhone 6 hoesjes en hoesjes voor oudere modellen Apple iPhone verkrijgbaar.


Wauw, dit hoesje is echt heel mooi. Het is gemaakt van dun leder - echt leder - en het is dus een insteekhoesje. Een klein nadeel hiervan is dat je je iPhone alleen zonder ander hoesje in het zakje kan steken, anders is het zakje te klein. Het materiaal is echt heel stevig en goed, dat merk je meteen. Het is van echt Italiaans leder gemaakt, en het is echt van hele fijne kwaliteit. Ik hou hiervan!

Hoe gaaf is dit hoesje!? Het lijkt op een ijsje dat over je iPhone smelt. Haha, ik vind dit echt cool :) Dit hoesje is bijzonder mooi afgewerkt, je kan het al zien aan het 'cameragaatje'. Het is net even wat anders dat de andere hoesjes, en het sluit mooi aan. Je kan dit hoesje ook uit elkaar halen om het om je iPhone te doen, nooit meer problemen daarmee!

Bij bijna elk pakketje vond ik een leuk setje met beveilingsdingetjes voor mijn iPhone. Screenprotectors heb ik voorlopig genoeg! Ook heb ik weer een aantal schoonmaakdoekjes voor mijn scherm, en nog wat dingetjes. Leuk!

Welk hoesje vinden jullie het leukst? 
Liefs, Amber♥

Alle hoesjes in dit artikel zijn gesponsord door de genoemde webshops.

No comments:

Post a Comment