Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Presents kerst + oud & nieuw ♥

Beter laat dan nooit, toch?
Omdat ik op skivakantie was, had ik niet vroeger de tijd om mijn cadeautjes aan jullie te laten zien. Maar nu is het er toch tijd voor! Ik laat de cadeautjes zien die ik met Kerstmis gekregen heb. Daarnaast doen we met ons gezien op oudjaar ook altijd een soort spelletje waarbij iedereen voor elkaar een cadeautje koopt uit de Action van €1, dus die kleine cadeautjes laat ik ook zien. Kort samengevat heb ik boeken, geurkaarsen en geld gekregen! Kijk je mee? ♥

Dit kreeg ik van mijn ouders met nieuwjaar, naast geld.


1-euro-cadeautje van mijn ene broer.


Grappig 1-euro-cadeautje van papa.

1-euro-cadeautje van mijn andere broer en van mama. 




Van mama kreeg ik Paper Towns en Will Grayson, Will Grayson, en van oma kreeg ik Het Grote Misschien, allemaal voor kerst. Yes, ik hou van John Green! Daarbij dienen ze ook nog eens als decoratie op mijn kamer :)


Beauty van Lauren Conrad had ik al in mijn bezit, en deze Style wou ik ook heel graag! Ook dit is ook mooi ter decoratie ;) Ik heb weer leesvoer voor de volgende maanden!

Voor de rest kreeg ik ook nog geld van mijn grootouders, altijd handig! Nu de solden begonnen zijn ben ik van plan nog wat leuke dingen te gaan kopen :)

Liefs, Amber♥

5 comments:

  1. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! Vooral de boeken lijken mij allemaal erg leuk!

    ReplyDelete
  2. Great books:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke cadeaus! Lekker veel geurkaarsjes. Deze zullen vast nog goed van pas komen ;) x

    ReplyDelete
  4. Leuke cadeautjes heb je gekregen :)
    X

    ReplyDelete