Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OOTD | Let it snow♥

Hi!
Laatst sneeuwde het in België (en trouwens ook in Nederland), hoe leuk! Het was niet veel en de volgende dag was alle sneeuw verdwenen, maar ik heb volop genoten van dat kleine beetje sneeuw dat we gekregen hebben. We gingen te voet naar de winkel door het park, en mijn broer schoot van foto's van mij. Ik droeg een redelijk simpele, typisch winterse outfit, maar toch deel ik die graag met jullie!♥










Sjaal ~ Colruyt (ja hoor, haha!)
Jas ~ Primark
Flannel ~ Primark
Broek ~ Primark
Docs ~ unkown

Oeps, veel Primark, haha! Trouwens, het was best lang geleden, zo'n outfitpost. Nu was deze outfit niet heel interessant, maar oké. Ik vind de foto's best goed gelukt!
Liefs, Amber♥

1 comment:

  1. suepr look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete