Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

PERSONAL | 2015!? ♥

1 januari 2015.
2015. Tweeduizendvijftien. Tweeduizend-vijf-tien. Januari 2014 lijkt nog maar net voorbij. Dit jaar ging - net zoals altijd - weer supersnel voorbij. Ken je de artikels of de filmpjes die nu heel veel verschijnen, waarin mensen laten zien/horen wat er echte hoogtepunten waren in 2014? Ik vind ze persoonlijk heel erg leuk om te kijken. Sommige dingen, die in het begin van het jaar heel populair waren, was ik zelfs al vergeten. En soms kom ik ook iets tegen dat ik volledig gemist heb, dat is ook best grappig om te weten! Zelf ga ik zo'n artikel niet maken, omdat er al genoeg van te vinden zijn nu. Wat ik wél ga doen, is een persoonlijk artikel. Nu heb ik nog geen idee waarover het zal gaan, maar dat zal wel duidelijk worden.

Nu jullie dit lezen, zit ik in Frankrijk. Te skiën. Eindelijk, ik heb er zolang naar uitgekeken! Op het moment dat ik dit schrijf, ligt er heel weinig sneeuw daar, dus ik hoop dat het nog zal bijsneeuwen zodat het toch nog zal lukken om een geweldige week te hebben. Ik ben nu al 8 weken gaan skiën en ik vind het echt superleuk. Heel goed kan ik het niet, ik neem ook al lang geen les meer. Ik ga liever gewoon met mijn ouders en broers een dagje weg, zodat we zelf kunnen kiezen welke pistes we doen en wanneer we eten (picknicken).

2014 was weer een super jaar. Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt - zowel op school als op kamp, supertof! -, veel nieuwe dingen geleerd - op school en door ervaring, als ik het zo kan zeggen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb heel veel leuke momenten meegemaakt, veel reizen gemaakt. In de paasvakantie ben ik naar Londen geweest (klik), wat echt wel een hoogtepunt van het jaar was voor mij. In de zomer zijn we op vakantie geweest naar Kroatië, wat een heel nieuw land was voor mij. Ook ben ik op kamp geweest naar Italië, waar ik, zoals ik al zei, veel superlieve mensen heb leren kennen. Dat was ook een geweldige tijd!

Ook mijn blog is dit jaar erg gegroeid! De laatste maanden wat minder, maar vooral begin dit jaar had ik hoge statistieken. Laten we hopen dat die groei niet stopt, want ik ben nog lang niet van plan om te stoppen met bloggen! Mijn blog bestaat 21 januari 2015 exact 2 jaar, en daar mogen als het aan mij ligt nog véle jaren bijkomen, want ik vind bloggen iets superleuks om te doen. Bijna iedereen rondom mijn weet dat ik blog en leest ook soms mijn blog, dat is ook super om te weten.
Als laatste wil ik jullie nog bedanken, mijn liefste lezers. Zonder jullie zou ik niet meer bloggen en ik zou het bloggen echt niet meer kunnen missen. Bedankt allemaal om mijn blog te lezen en te volgen! Gros bisous voor al mijn lezers :*

Ik wens jullie allemaal een superformiweldigeindigfantakolosachtig (wie kent dat liedje nog?) 2015!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment