Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

PERSONAL | My month in Instagram photo's ♥

Woops, we zijn al 10 januari... Maar ik heb een goed excuus: ik was op skivakantie en ervoor had ik er niet aan gedacht. Het lijkt me alsnog leuk mijn Instagramfoto's van de maand december aan jullie te laten zien! Ik hou van december, en dan vooral van de feestdagen en de vakantie. Jammer genoeg moest er ook geleerd worden... Anyways, kijk je mee hoe mijn maand was? ♥

Het waren examens begin december, dus de maand begon verschrikkelijk, haha. Gelukkig had ik hele goede punten en was ik erg blij met mijn rapport! Hoe verder in de maand, hoe beter het werd.

Voor Sinterklaas kreeg ik dit boek, en ik hou ervan! Joy Anna Thielemans is echt een supertoffe meid en haar boek is grappig en leuk om te lezen.

Mijn allerliefste kat <3

Een luchtfoto, tsja. De luchten blijven me verwonderen!

Deze horloge, waw.

En een soort selfie natuurlijk! Met mijn kerstige T-shirt.

Deze DIY deelde ik ook op Instagram!

De Lush, wat een prachtige winkel, letterlijk en figuurlijk. Eén van de lip scrubs staan nog altijd op mijn wish list!

Een foto van onze kerstboom, natuurlijk. Hij staat nog altijd, het is zo gezellig!

De kat van m'n oma is zó mooi en lief. Een beetje dik en waggelend, maar dat is juist zo schattig.

In ons appartementje op skivakantie hingen er allemaal dit soort lampen die schaduwen achterlieten op de muren. Hoe cool!? 

Met kerst kreeg ik bijna alleen maar boeken. Het staat leuk zo, op mijn kast!

Dit was mijn maand! Ik heb heel erg genoten van de vakantie en de feestdagen, ik verdiende het na die zware weken in de examens. 
Liefs, Amber ♥

9 comments:

  1. Leuk je foto's ziet er mooi en gezellig uit :)!

    ReplyDelete
  2. Echt hele leuke foto's! Van waar komt dat horloge dat je aan hebt op de vijfde foto?
    Liefs,
    Helena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besteld op eBay voor nog geen €3! Jammer genoeg is hij inmiddels kapot, of ja, het bandje toch. Het klokje werkt nog! XX

      Delete
    2. Ik zoek al een tijdje naar een horloge en dit vind ik echt een heel mooi horloge. Zou je alsjeblieft eens een linkje willen doorsturen?
      Liefs,
      Helena

      Delete
    3. Ja tuurlijk! Hier is de link van eBay: http://www.benl.ebay.be/itm/111323223960?var=410311170673&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      Liefs!

      Delete
    4. Maar moest je het dan niet verkleinen? En hoe deed je dat dan?
      Dankje voor je hulp!
      Liefs

      Delete
    5. Ja, maar dat gaat heel gemakkelijk. Er staan op sommige schakels pijltjes, en op die plekken kan je het stokje eruit halen met een tangetje. Dan kan je er een aantal schakels tussenuit halen en het stokje er weer in steken. Het klinkt moeilijker dan het is, maar je zal het wel zien als je het horloge hebt, en zoniet kan je altijd even Googlen, er zijn veel filmpjes op YouTube die laten zien hoe je dat doet. Veel succes! X

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. This comment has been removed by the author.

      Delete