Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday | Nice Nikes ♥

Wat vliegt de tijd toch. Het is alweer 2015! Op het moment dat jullie dit lezen zit ik in Frankrijk, aan het skiën. Ik hoop dat er wat sneeuw zal liggen, want het ziet er niet goed uit! 
De outfit van vandaag zou ik heel graag zelf hebben. Vooral de Nikes vind ik supertof! Oh, ik heb al zoveel Nikes op m'n wishlist, maar ik kan écht niet kiezen en geld heb ik momenteel ook niet op overschot - ik ga namelijk een iPhone kopen en ik spaar ervoor, daarvan komt zeker nog een post online (of er is al een post van online gekomen)! Kijk je mee?

nice nikes


Top
€20 - monki.com


Jacket
 €30 - monki.com


Black pants
€64 - monsoon.co.uk


Nikes
€92 - asos.com


Lipstick
€31 - liberty.co.uk


Happy Friday!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment