Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

RECAP | Outfits van 2014♥

Outfitposts, ik vind ze zelf altijd zó leuk om te maken! Jammer genoeg heb ik bijna nooit tijd en zin om naar buiten te gaan om foto's te nemen. In de zomer spreek ik regelmatig af met columniste Elien om samen foto's te maken, maar met dit weer... Anyways, ik heb toch redelijk wat outfitposts online gezet. Eind juni 2014 deed ik al een outfit recap, klik hier om die terug te zien. Vanaf juli zette ik 5 outfits online, die ik hieronder met jullie deel! Klik op meer lezen voor een recap! ♥

12 juli 2014 ~ shorts
Ah, het begin van de zomer... Nu verlang ik alweer naar juli, haha! Deze outfit vind ik heel tof, en ga ik zeker deze zomer weer aandoen als het heel warm is. Ik had hierbij mijn espadrilles aan, en die heb ik echt kapot gelopen vorige zomer! Ik wil er zeker nieuwe kopen. Topje en shorts zijn beide van de Primark. Meer foto's: klik.

26 augustus 2014 ~ selfmade bracelet
Deze foto's werden iets eerder genomen, want 26 augustus was ik op kamp in Italië... Ah, mooie tijden, ik zit dit met een glimlach op mijn gezicht te typen. Van deze outfit komen het topje en het shortje van de JBC, de sandaaltjes ergens van een markte in Frankrijk, de ketting van de Primark en het armbandje - zoals de titel zegt - is zelfgemaakt. Meer foto's: klik.

2 september 2014 ~ COLUMN: Pretty classy
Deze outfit is niet van mij, maar van columniste Elien! Het topje en rokje dat ze aanheeft, is wel van mij. Het topje is van Only en het rokje van Vero Moda, beiden van de webshop Sans-Online. Deze foto (en nog andere foto's natuurlijk) is genomen op dezelfde locatie als de outfit hierboven, toen we afspraken in de zomervakantie. Meer foto's: klik.

1 oktober 2014 ~ Warm & comfy
Yaay, het begin van de mooie herfst! Ik weet nog dat ik er echt naar uitkeek om sweaters te dragen, en dit was het eerste moment dat dat kon. Stiekem was de lekker warme trui en de dikke sjaal nog te warm voor de tijd van het jaar, maar ik was blij, haha! De sjaal is van de Primark, de trui van Only (Van Tilburg-Online), de broek van de Pimkie en mijn schoenen zijn Dr. Martens. Meer foto's: klik.

5 oktober 2014 ~ FALL in love
Een best simpele outfit, gewoon een sweater, jeans en All Stars. Dit was in het begin van de herfst toen ik bij Emma bleef slapen en we in een bos gingen wandelen. De sweater komt van Only, de broek van de Pimkie en de All Stars heb ik besteld op Zalando. Simpel, maar daarom niet minder leuk, haha! Meer foto's: klik.







2 comments: